Oproep aan alle motorrijders(sters) van Nederland eo

MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:118Reg. datum:08 mei. 2010Locatie:Drontenquote:
teual schreef op 17 mei 2011 @ 19:32:
Lijkt mij ook heel leuk om mee te rijden maar hoe weet ik of het doorgaat, is er ook een minium, aangezien het voor mij niet naast de deur ligt zou ik dit wel graag vroeg genoeg weten



Teunis,

Wij vertrekken tussen 7:30-7:45 met een man of 3 (misschien 4) uit Dronten.

Misschien leuk om aan te sluiten? We kunnen dan rond deze tijd afspreken bij de Bol krediettank tegenover Garden Gallery (laatste rotonde vanaf Kampen gezien)


Ja leuk ik probeer daar om half acht te zijn
 
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:118Reg. datum:08 mei. 2010Locatie:Drontenquote:
teual schreef op 17 mei 2011 @ 19:32:
Lijkt mij ook heel leuk om mee te rijden maar hoe weet ik of het doorgaat, is er ook een minium, aangezien het voor mij niet naast de deur ligt zou ik dit wel graag vroeg genoeg weten



Teunis,

Wij vertrekken tussen 7:30-7:45 met een man of 3 (misschien 4) uit Dronten.

Misschien leuk om aan te sluiten? We kunnen dan rond deze tijd afspreken bij de Bol krediettank tegenover Garden Gallery (laatste rotonde vanaf Kampen gezien)

Ja leuk ik probeer daar om half acht te zijn.

Tot ziens, Teunis.
 
Helemaal goed!

We komen daar (of staan er al) met drie Aprilia RSV's (2x mille en 1x Tuono), kan niet missen *O*
 
ben mee geweest was geweldig eerst een kopje koffie voor iedereen ,verder goed geregeld met politiebegeleiding en alles ging super denk wel dik 200 motoren , hoop dat het mannetje het zelf ook zo beleeft heeft
 
Aangesloten vanaf het tankstation en werd eerlijk gezegd even emotioneel.... ;( Zo belangeloos voor een jongen van 16 :Y En met grote dank aan de politie voor de perfecte begleiding richting het TT circuit :}

De volgende keer zijn we er zeer zeker weer bij!

Gerard en Ingrid
 
Woorden schieten te kort! Wat een onwijs gaaf gezicht en wat mooi om een knul van 16 zo gelukkig te maken met iets wat wij in de schuur hebben staan.

Aukje: dank voor het initiatief en de organisatie, het zet mij weer met beide benen op de grond.

Iedereen dank voor hun bijdrage!
 
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:121Reg. datum:08 mei. 2010Locatie:DrontenWoorden schieten te kort! Wat een onwijs gaaf gezicht en wat mooi om een knul van 16 zo gelukkig te maken met iets wat wij in de schuur hebben staan.

Aukje: dank voor het initiatief en de organisatie, het zet mij weer met beide benen op de grond.

Iedereen dank voor hun bijdrage!

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Trouwens hier De Noord 57 had ik op jullie gewacht, maar dit bleek niet het juiste punt :( ben toen alleen verder gegaan, tot ik richting Lemmer reed en julie mij voorbijgingen heb nog even aangehaakt, maar het tempo was te hoog voor mij!
heb er ook erg van genoten!

Groeten aan iedereen van Teunis. *O* *O* *O*
 
Vanmorgen voor het eerst goed en wel achter op de motor en we vonden het een mooi gebaar van stichting doe een wens.
De stoet kwam langs Tynaarlo. Aangezien we deze sportieve tourmotor sinds gisteren pas hebben, besloten we om niet tijdens de spits richting Groningen te gaan om van het begin af aan hieraan deel te nemen.
We zijn dus naar Haren gereden en daar bij de pomp op de A28 gaan staan en hebben ons toegevoegd. Uiteindelijk hebben we een uurtje gewacht, maar was de moeite waard.
Was allemaal goed geregeld, we werden netjes tussen mede motorrijders gelaten en zo naar Assen gegaan. Wat een happening!
Daar hebben we het hele gebeuren nog gevolgd en zijn blij voor de jongen, dat dit gerealiseerd is voor hem. Gaf een goed en warm gevoel!
Ook de saamhorigheid van motorrijders onder elkaar, ook al ken je iemand niet direct, gaf mij een goed gevoel.
 
Hey Teunis, sorry hebben tot 7:48 gewacht en we dachten je al voorbij te zien rijden. Op snelweg hebben we 135-140 aangehouden om maar vooral niet te laat te komen O-)
 
Aangesloten vanaf het tankstation en werd eerlijk gezegd even emotioneel.... ;( Zo belangeloos voor een jongen van 16 :Y En met grote dank aan de politie voor de perfecte begleiding richting het TT circuit :}

De volgende keer zijn we er zeer zeker weer bij!

Gerard en Ingrid
Volgens mij reed ik naast jullie dikke duizend!! :] :] op een zwarte BMW. :Y :Y
 
:Y

Je reed constant links achter ons, en af toe trok je een beetje bij. We zijn het niet gewend om in een groep te rijden, en heb je je keurig aangepast aan ons. En nog bedankt dat we zonder problemen aan konden sluiten :)

Gerard :] en Ingrid :]

:W
 
Hallo allemaal,

We zijn allemaal weer veilig thuis. Robert en zijn familie hebben super genoten van de dag. De glimlach op hun gezicht was er met geen hamer af te bikken. Dankzij jullie inzet krijgt zo.n wensdag een gouden randje. Nogmaals bedankt en ik weet jullie weer te vinden voor een evt. volgende keer. Stuk voor stuk toppers!!!!!!

Aukje Snip
 
Terug
Bovenaan Onderaan