oproep aan harley van der velden (ofzoiets)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ranjaman

MF'er
4 jul 2002
164
0
enschede
he, ik zat te kijken zo hier en daar op internet, en toen zag ik ene harley v/d velden op m'n gs'je., blijkbaar de vorige eigenaar.. das wel grappig...
 
Had hij er toen niet twee ingeruild op 1 andere fiets :?

Lachen wel..."it's a small world after all"

Edit:
Ik zie net dat je in apeldoorn woont...zin om mee te rijden naar Zutphen met zoeperman en mij?
 
he, ik zat te kijken zo hier en daar op internet, en toen zag ik ene harley v/d velden op m'n gs'je., blijkbaar de vorige eigenaar.. das wel grappig...

Ik zei toch dat je motor op die van hem leek? Weet alleen niet of achternamen zo fijn zijn op het forum ;)
 
Valt helaas ook nog tegen... Zo'n 80% van de bikers op de Kawa powerday kende het forum niet of dacht aan dat leuke oranje motorforum van een tijdje terug (zonder -)... Wel weer een paar extra zieltjes gewonnen... :)
Ik vind 20% anders een retegoeie score hoor.. jij niet dan? Noujah, maakt niet uit verder. :)
 
Ik vind 20% anders een retegoeie score hoor.. jij niet dan? Noujah, maakt niet uit verder. :)
Is wel braaf, maar kan beter...
En van die 20% waren er maar twee lid... Eentje had als nick iets moeilijks met een E (reed een Kawa-chopper) en eentje met een ZX-9R uit 95-97... Wel diverse lui die als gast de kat uit de boom keken en lid wilden worden... :)

Opmerking ter verbetering: Er wordt te weinig gepost over Cross...
Opmerking terug: Lid worden en posten dan... :P
 
tsjah, over die achternaam heb je wel gelijk...

maar lcb, wat bedoel je met meerijden naar zutphen, een tourritje ofzow?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan