oproep: heb je nog kentekenplaatjes over?

Verzamelaar

Rookie
25 mei 2002
3
0
Rotterdam
goedemiddag,
ik kwam op internet dit motorforum tegen.
Mijn complimenten!.

Mijn hobby is het verzamelen van motoronderdelen van vroeger tot het heden...
Momenteel richt ik me op het verzamelen van kentekens, ik heb er al een aantal,
en als ik er nog een x aantal bij heb,
dan maak ik kans om in het guinessbook of records te komen met mijn verzameling.

dus mijn vraag aan jullie is:
Wie heeft er nog afgedankte of niet gebruikte kentekenplaten over, en zou mij deze willen toesturen.
(ook al is het er maar 1 alles telt mee namelijk)

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie hier gehoor aan willen geven.
Laat even je email achter als je wat tot je beschikking hebt,
dan mail ik je zo spoedig mogelijk terug.
Mijn dank is groot.

Met vriendelijke groet Andre.
 
Laatst bewerkt:
En ik morgen allerlei bekeuringen thuis krijgen omdat me kentekenplaat op een andere motor zit :(

Nee Dus... :j
 
Ja, grapje zeker :p Laat eerst maar eens je verzameling zien want dit klinkt natuurlijk niet echt geloofwaardig zo :)

edit: ik wil ook niet al te achterdochtig doen natuurlijk maar een echte kentekenplaat weggeven is natuurlijk wel vrij link dus dan krijg je dit soort reacties..
 
Laatst bewerkt:
dat dacht ik dus ook toen ik het las
dacht ook van, laat ik maar niet te achterdochtig zijn......
 
HALLO,

Het gaat hier toch om afgedankte en/of gebruikte
platen...die staan toch al lang niet meer op jouw
naam dan.. :?
Paranoia volkje hier ;)

Kheb alleen nog wat brommerplaatjes voor je..
 
of gebruikte kenteken platen....

En aan gezien ik me oude kentekenplaat nog heb is dat en een oude en een gebruikte.

EN die ga ik niet afstaan. :(

En btw geef jij aan elke willekeurige je spullen af. Nou ik niet.
 
of gebruikte kenteken platen....

En aan gezien ik me oude kentekenplaat nog heb is dat en een oude en een gebruikte.

Psies. Wat dacht je van de grote (lelijke) kentekenplaten. Heb ik ook nog liggen, doe ik niet weg. Heb ze ook nog van m'n oude auto's liggen. Voor Februari 2003 moet ik voor m'n motor ook nog een hebben met NL erop, dus heb ik die straks ook over. Nee kentekenplaten geef ik niet weg, heb nog wel een nokkenaskettingspanner voor een GS500e liggen, werkt nog perfect maar volgens een motordealer zou ie kapot zijn. Heb 'm toch maar vervangen omdat ik al een nieuwe daar had besteld en in ontvangst had genomen toen ik bij het sleutelen erachter kwam dat ie nog goed was :)
 
Toen ik 14 was had je langs moeten komen, ik had ongeveer 50 platen in mijn kamer hangen. Maar helaas is dat bijna 13 jaar geleden... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan