Oproep!! i.v.m. Circuitdag 19 juli j.l. zandvoort

Zeel

MF'er
7 aug 2003
59
0
Afgelopen maandag 19 juli heb ik op zandvoort gereden en had niemand bij me die filmde of foto's maakte omdat er op die dag gefilmd zou worden en Ad Kievit ook aanwezig zou zijn voor de foto's.
Helaas is er niet gefilmd en Ad Kievit was er ook niet en nu heb ik totaal geen herinnering aan deze fantastische dag.
Mijn vraag is of er nog Forumleden ook op deze dag hebben gereden en misschien wel iemand had meegenomen die filmde en/of foto's maakte.

Zou je dan eens willen kijken of ik er misschien ergens op sta.(moet haast wel!)
Ik had een Blauwe Yamaha YZF Thundercat met No: 71 (geel) (2 sessies en daarna overgegaan naar blauw)
Mijn vriend had No:80 (ook eerst geel en toen blauw)

Wij zouden daar erg blij mee zijn!!

Nu kreeg ik op Bikepower ook een tip voor Motormaf.nl maar daar kan je je niet meer laten registreren.
Omdat daar een foto van ons staat die is geplaatst door ene Sander wilde ik graag reageren maar dat lukt dus niet.
Daarom probeer ik hier even deze oproep of iemand weet wie dit is en hoe ik hem nu kan benaderen.
Zouden jullie voor ons eens tussen je foto's en zeker je videobeelden willen kijken of we er ook op staan?
Hieronder plaats ik de foto die is te vinden op Motormaf.nl (topic:circuit)
en fot nummer DSC02669
full
 
Laatst bewerkt:
ik zal eens ff gaan loeren voor je :)

edit: 70 heb ik wel gezien, zat er dicht bij maar helaas. Ik heb het niet kunnen ondekken '(
 
Laatst bewerkt:
sander zit ook hier volgens mij , vaak op de chat volgens mij heeft kawachick ook staan fotograferen , want sharky750 reed ook
 
Afgelopen maandag 19 juli heb ik op zandvoort gereden en had niemand bij me die filmde of foto's maakte omdat er op die dag gefilmd zou worden en Ad Kievit ook aanwezig zou zijn voor de foto's.
Helaas is er niet gefilmd en Ad Kievit was er ook niet en nu heb ik totaal geen herinnering aan deze fantastische dag.
Mijn vraag is of er nog Forumleden ook op deze dag hebben gereden en misschien wel iemand had meegenomen die filmde en/of foto's maakte.

Zou je dan eens willen kijken of ik er misschien ergens op sta.(moet haast wel!)
Ik had een Blauwe Yamaha YZF Thundercat met No: 71 (geel) (2 sessies en daarna overgegaan naar blauw)
Mijn vriend had No:80 (ook eerst geel en toen blauw)

Wij zouden daar erg blij mee zijn!!

Nu kreeg ik op Bikepower ook een tip voor Motormaf.nl maar daar kan je je niet meer laten registreren.
Omdat daar een foto van ons staat die is geplaatst door ene Sander wilde ik graag reageren maar dat lukt dus niet.
Daarom probeer ik hier even deze oproep of iemand weet wie dit is en hoe ik hem nu kan benaderen.
Zouden jullie voor ons eens tussen je foto's en zeker je videobeelden willen kijken of we er ook op staan?
Hieronder plaats ik de foto die is te vinden op Motormaf.nl (topic:circuit)
en fot nummer DSC02669

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/107357/9aa22f762a333432fc37c639693b820e (02_resize.jpg)​
 
Deze dame heb ik veel langs de baan zien staan om foto's te maken

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/107360/ed5b92bbddcb9c77db40fec8eb904530 (04.jpg)​
 
Ja dat ben ik..
Maar ik heb eigenlijk alleen "bekenden" op de foto gezet.. ;)
Maar ik ben zo bekend als maar kan en je hebt me niet gezien???
Hoe kan dat nou :)
Maar goed, op 1 foto rijd ik er toch bij en hoop dat er meer reacties
komen.
 
Zal ik zeker doen.
Maar op het punt waar jij stond ging dat erg moeilijk.
 
Volgende keer zal ik zeker aan je denken!
Maar ja, ik dacht: ik hoef niemand mee te nemen voor foto's want er wordt gefilmd door MotorXtra en foto's gemaakt door Ad Kievit maar allebei waren ze afwezig en dat verwacht je ook niet!

Ik blijf hopen dat er iemand wil kijken of ik nog ergens op hun foto's sta
 
Volgende keer zal ik zeker aan je denken!
Maar ja, ik dacht: ik hoef niemand mee te nemen voor foto's want er wordt gefilmd door MotorXtra en foto's gemaakt door Ad Kievit maar allebei waren ze afwezig en dat verwacht je ook niet!

Ik blijf hopen dat er iemand wil kijken of ik nog ergens op hun foto's sta
Maakt dhr. A. Kievit dubbele afspraken, want wat ik heb begrepen was hij die dag aanwezig in Assen en had hij daar een 'contract' met MSZ :? (..en waren sommigen daar ook niet helemaal blij mee..)
 
Tijdens de welkomspeech van MotorXtra werd er gezegd dat hij zou komen dus was ik al blij.
Maar helaas.
Slechte afspraken dan ja!
 
Ik heb de nummers 71 (en 1 samen met 80) hier. Het toeval wil dat jullie samen reden met bekenden van mij, geluk dus ;)

De eerste is al onderweg. Ik stuur ze één voor één in volledige versie. Dus ik hoop dat je kabel hebt oid!

je hebt ontvangen: DSC-2665, DSC-2667, DSC-2669 en DSC-2673 (circa 4,5 mb samen)

Ik markeer dit topic wel zodat ik een foto nogmaals kan toesturen als ie niet is aangekomen.
 
Nou Sander, TOP hoor!!
Ben hier echt blij mee.

Heel erg bedankt!!
 
Nee, daar staat niets bij.
In ieder geval bedankt voor de tip
 
Terug
Bovenaan Onderaan