Oproep Jerryt Projecten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Gerard !!!

Een v-twin chopper met zegge en schrijve 1 JerryT uitlaatbocht, is die ook welkom ???

Parkeer ik 'm wel bij de overbuurman :-)

Groeten, Frans

Hee lange!Uiteraard welkom,zetten we dat hok wel bij Lykle in de tuun ja,haha.

Zie je dan!
 
Begint al lekker te lopen,net geregelt dat de MV replica hier ook staat en ga er van uit dat de TR750 Bakker replica ook komt.
Heb ook nog 2 yzf750 en een paarse gpz1100 behoorlijk verbouwd in het verleden maar heb daar geen persoongegevens meer van.Als er iemand is die dat wel weet dan hoor ik dat graag.
 
Hey Gerard!
Kom ook wel ff langs op de gpz als ie dan klaar is! ;) Zitten tenslotte door jou gedraaide busjes op! _O-
 
Hey Gerard!
Kom ook wel ff langs op de gpz als ie dan klaar is! ;) Zitten tenslotte door jou gedraaide busjes op! _O-

_O- _O- _O-

Ik mot nog ff kijken, maar laat het je spoedig weten...

Niet op de X4, want die is verkocht... uuuhhhh wat heb ik nog van Gerard....helemaal niets... :$
 
Hee Ed,ga er van uit dat jij deze winter mijn eigen fiets wilt plamuren en spuiten?
Of heppie het te druk?
(tank/zit/frame/brug)

En jongens mooi dat jullie willen komen.
 
Hee Ed,ga er van uit dat jij deze winter mijn eigen fiets wilt plamuren en spuiten?
Of heppie het te druk?
(tank/zit/frame/brug)

En jongens mooi dat jullie willen komen.


Ik zag de tank en plamuren kan ik denk ik wel... ;) en zeker weer netje's en strak maken...gaat helemaal goed komen.

Gaan we het " live " over hebben...
 
Ik zag de tank en plamuren kan ik denk ik wel... ;) en zeker weer netje's en strak maken...gaat helemaal goed komen.

Gaan we het " live " over hebben...

Das mooi Ed,weet ik zeker dat het goed gebeurt.
 
Zit dan helaas in Noorwegen (ja dat is nóg noordelijker dan Friesland :+ ) voor werk, anders was ik zeker even langs gekomen!
 
ik kom eventueel ook wel ff langs.. maar aangezien ik niet langer dan een uur stil kan zitten zal ik ook wel zo weer gevlogen zijn :P
 
ik kom eventueel ook wel ff langs.. maar aangezien ik niet langer dan een uur stil kan zitten zal ik ook wel zo weer gevlogen zijn :P

Das mooi!Stuntshow van een uur is al mooi zat(dan een uur lulle,word dus 2 uur)...haha.Zie je!
 
Ik meld me ook voor de JAM (Jerryt Aanhanger Meet)
ff kijke of ik m'n roze pakkie nog inpas na m'n weldadige vakantie. _O- _O-
Vaseline doet wondere (heb ik ergens gehoord). *O*

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Ik gooi de rode loper voor u uit,wees welkom vriend!
 
G. tot hoe laat gaat de JAM daar duren gok je? kwestie breng ik een tentje mee, en een bakje jupiler? :p
 
beetje jammer weer!!!!

Okee,had wel wat genuaniceerder gekunt,mijn excuses.......
Als je datums plant zal je altijd beleven dat er ergens anders ook wat te beleven is op dit gebied.Had geen fightershow verwacht van die zijn er bijna nooit.
Nouja,ieder voor zich moet maar bepalen waar die heen gaat.
Vrijheid/Blijheid.

Gr.Gerard
 
Hey Jerryt

Zou graag al dat moois wat je gemaakt hebt willen zien en goed bekijken
Zouden ook andere motor liefhebbers (geen Jerryt special eigenaar)mogen komen ?
zo ja ,wat is het adres van je

gr ut the achterhoek
 
Hey Jerryt

Zou graag al dat moois wat je gemaakt hebt willen zien en goed bekijken
Zouden ook andere motor liefhebbers (geen Jerryt special eigenaar)mogen komen ?
zo ja ,wat is het adres van je

gr ut the achterhoek

Tuurlijk ben je welkom!(zoals iedereen)Gezellig.
Het is gewoon een open dag,iedereen welkom!
Oja,stuur me even een PMtje of mail voor het adres(zijlstra80@zonnet.nl)

Gr.Gerard
 
Laatst bewerkt:
hoi gerard

ik ben er zeker bij, moet hem nog wel even aan de loop helpen hij heeft dit seizoen nog niet gelopen.
carbs uit elkaar gehad en zoek nog aansluitrubbers tussen carbs en kop.
maar ga het redden
 
hoi gerard

ik ben er zeker bij, moet hem nog wel even aan de loop helpen hij heeft dit seizoen nog niet gelopen.
carbs uit elkaar gehad en zoek nog aansluitrubbers tussen carbs en kop.
maar ga het redden

Hee HJ

Had helemaal op je gerekent uiteraard,het is trouwens het mooiste uiteraard als de Martin er ook bij is.Anders haal ik de cbx wel met de het karretje op en dan kan jij op de Martin komen.
Stuur me even een gewone mail(zijlstra80@zonnet.nl)ben je mailadres kwijt,is wel handig.

Gr.Gerard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan