Oproep Jerryt Projecten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Goeie

Ben van plan om 28 Augustus een Jerryt Meet(in combinatie met een Moto Martin Meet) te houden en nu zou ik graag willen weten hoeveel projecten(en vooral halve)ik kan verwachten waar ik de laatste jaartjes een bijdrage aan gelevert heb.
Probeer zoveel mogelijk projecten bij elkaar te krijgen en is de bedoeling om het gewoon gezellig te houden en elkaar in real life te ontmoeten.
Is de bedoeling om het van 11.00 tot een uur of 17.00 te houden.
IJS EN WEDER DIENENDE !!!!
(Houd dus in dat als het slecht weer word dat het niet doorgaat!!!!)

Bij deze een uitnodiging dat iedereen welkom is en de koffie is bruin.
Deze uitnodiging geld dus ook voor mensen die hier gewoon eens willen kijken.

De projecten zijn uiteraard voor 11.00 welkom hier.

Gr.Gerard


Aanmeldingen tot nu toe met grotere Jerryt Projecten:(er kunnen mensen afvallen en bijkomen uiteraard)

MV replica
Bakker replica TR750
XJ1100 project
Gemini VTR
Bakker gsxr1000 project
CBX Moto Martin replica
Fred's XJR1300 Spondon replica
Steefs Hartail Bobber
Eigen brommer uiteraard.
En nog een partij kleinere projecten(bruggen/uitlaatsysteempjes e.d)
En uiteraard een boel bezoeker op speciale fietsen.

Hoop dat de lijst nog groter word.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe echt mn best er te geraken met de gemini. ben volop bezig om toch nog zoveel mogelijk gedaan te krijgen.
maar zelfs nu komen er zaken tussen.

hij zal dus zeker niet klaar geraken, maar zou hem er wel graag bijzien.

Wil je echt zekerheid?

groeten
 
Ik kom misschien wel een kijkje nemen! je raakt die dag niet stiekem je gereedschap aan? Een mini workshop? :+ :P

Lijkt me mooi om je spul irl te zien :) Ook al is het zoals je zegt een klere eind weg... :9
 
Hier in Friesland is het dan ook zaterdag.
Het topic begint al wat te lopen,das mooi.Gaat mij puur om een indicatie wat ik kan verwachten en lukt het niet om te komen dan zij het zo.
Vind het al mooi dat ze zelfs vanuit Belgie willen komen,waardeer ik echt.
(Zal de Duitser met de inox cbx ook nog vragen om te komen)
Ben jammer genoeg een hele boel emailadressen kwijt van vorige projecten anders was het voor mij wat makkelijker om deze mensen te bereiken(had het vrouwtje per abuis allemaal verwijdert....)
Daarom maar op deze manier,wat ik ook nog kan doen bedenk ik net om al mijn project topics eens een kik te geven om de mensen zo te bereiken.
Had al effe een kleine lijst gemaakt.(Zijn er toch nog wel wat)
 
wil graag komen ,rijdend maar er is dan ook een grote Streetfighter show in stolwijk Gerard :o

Heb je dat weer,ga je smorgens maar naar Stolwijk(?nooit van gehoord)en smiddags naar Friesland.De Killerkat hoort er eigenlijk ook bij natuurlijk.
Zet je op de lijst Ron(VRIEND)haha.
 
Ik weet niet of mijn project tegen die tijd in elkaar zit (achterbrug), maar ik kom zeker kijken!

Flikker hem maar op de kar M.!Mooi dat je komt.

Wat eigenlijk zou moeten is een vrachtwagen die heel Nederland(en een stukje buitenland)doorveegt en alle (halve)projecten ophaalt en hier neer gooit op de polle.
 
Als ze allemaal op aanhangkarren komen kun je spreken van 'massatraagheid' (ivm afbouwsnelheid van div, projekten)
Vindt trouwens dat replica spondon frame nog de mooiste.
 
Heb je dat weer,ga je smorgens maar naar Stolwijk(?nooit van gehoord)en smiddags naar Friesland.De Killerkat hoort er eigenlijk ook bij natuurlijk.
Zet je op de lijst Ron(VRIEND)haha.

Stolwijk zelf stelt ook helemaal niets voor, ik ken het alleen omdat mijn wortels daar liggen en er heeft vroeger een idioot een jaar op een paal gewoond. _O- Maar er is dan dus een Streetfightershow.
 
Stolwijk zelf stelt ook helemaal niets voor, ik ken het alleen omdat mijn wortels daar liggen en er heeft vroeger een idioot een jaar op een paal gewoond. _O- Maar er is dan dus een Streetfightershow.

Daar heb je dus niks te zoeken in dat gat bij die idiote paalbewoners.......
Neem aan dat jij op de Martin komt Robin of is die al verkocht?
 
Hee Gerard !!!

Een v-twin chopper met zegge en schrijve 1 JerryT uitlaatbocht, is die ook welkom ???

Parkeer ik 'm wel bij de overbuurman :-)

Groeten, Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan