Oproep! Nog één laatste wens voor Mart

ik ben er bij!

Zijn er meer mensen die vanuit Friesland die kant opgaan? wellicht kunnen wij ons ergens verzamelen en in een groep die kant oprijden.
 
ik ben er bij!

Zijn er meer mensen die vanuit Friesland die kant opgaan? wellicht kunnen wij ons ergens verzamelen en in een groep die kant oprijden.

Ik moet nog ff kijken of het gaat lukken die zaterdag, maar anders vanuit Groningen, kan ik eerst die kant wel op! :Y
 
Helaas, ivm vakantie gaat het niet, anders zou ik het echt doen
 
als je dat wilt, dan moet je wel heel snel zijn. Dat apparaat wordt ook altijd ingezet voor diverse gehandicapten-runs. en die zijn er in deze tijd van het jaar nogal wat.


En iemand regelen die zijspan kan rijden natuurlijk !


ik kan helaas de 12e niet....


Marijke (de voorzitster) is wel gek van motoren.. dus wie weet?
 
Marijke (de voorzitster) is wel gek van motoren.. dus wie weet?

Maar als dat ding voor je neus verhuurt wordt, kan Marijke er ook niks meer aan veranderen...

edit; sorry, las het even verkeert.
 
Laatst bewerkt:
Is er al iets van een fotograaf die foto´s maakt voor Mart (en zijn familie?). Een motorrijbewijs heb ik helaas niet maar ik zou met de auto wel kunnen aanrijden om foto's te maken. Kan nu nog niet beloven erbij te zijn, moet dan even het e.e.a. regelen.
 
ik laat me normaal nooit zien eigenlijk op MF bijeenkomsten.. maar ik ga proberen die traditie te verbreken op de 954rr. vrouw is hoogzwanger dus als er gerommel is gaat het niet, maar anders kom ik even langsrollen.
 
ik laat me normaal nooit zien eigenlijk op MF bijeenkomsten.. maar ik ga proberen die traditie te verbreken op de 954rr. vrouw is hoogzwanger dus als er gerommel is gaat het niet, maar anders kom ik even langsrollen.

*O* Dan ben jij de enige die mag stunten en showen voor Mart :+ :+
 
Is er al iets van een fotograaf die foto´s maakt voor Mart (en zijn familie?). Een motorrijbewijs heb ik helaas niet maar ik zou met de auto wel kunnen aanrijden om foto's te maken. Kan nu nog niet beloven erbij te zijn, moet dan even het e.e.a. regelen.

Ik kom nog even bij je terug, vind het een leuk idee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan