Oproep Protestrit in Noord-Holland

Fuck Het Milieu

MF veteraan
2 jun 2003
14.239
38
Schiedam
full


Beste allemaal,

Van een vriendelijke motorvriend kreeg ik de volgende e-mail.
Hier onder is de tekst daarvan, wat ik klakkeloos zo van hem overgenomen heb.


Het gaat om een inhaalverbod voor motorvoertuigen op de Jaagweg tussen Purmerend en Amsterdam-Noord. Daar mogen motorrijders niet meer langs de file rijden. Nu komt er een protestrit op zaterdag 22 januari 2005 om 13.00 uur. Verzamelen om 12.30 uur bij Mc.Donald aan de Jaagweg bij Purmerend. Daar staat de koffie klaar. De bedoeling is dan dat we om 13.00 uur de hele Jaagweg af rijden richting Amsterdam. Dan keren en weer rustig terug naar Mc. Donald voor een bak koffie. Er is provinciale pers aanwezig en fotograaf voor diverse artikelen in de diverse kranten. Ik heb begrepen dat de wetgever dit landelijk wil gaan invoeren.... Dat is dus niet echt goed voor ons als motorrijders.

De protestrit is open voor ALLE MOTOREN EN HUN BERIJDERS
 
Wordt het verder nog ondersteunt door de MAG ofzo...???

Is op zich een goed doel om ff een ritje voor te maken denk ik.

Juist als je er niks van aantrekt en wel inhaalt sta je juridisch dus niet meer in je gelijk als je wat gebeurt, als dit doorgang vindt.
 
Weinig mensen die reageren???

Of zijn de mensen zo stoïcijns omdat ze stiekum aan winterstop doen?

weten die mensen gelijk waarom ze als sukkel gezien worden door de motorrijders die géén winterstop kennen :+
 
mischien reageren de meesten wel in het andere topic....

Of zijn al naar bed..

Wel idiote regel trouwens, we gaan de files nog langer maken dan ze al zijn....

Gemaakt door een jaloerse koekblikker: zij kunnen wel doorrijden en wij niet

Ik heb het , toen ik net mijn RBW had, heel eventjes volgehouden (achteraansluiten in de file), maar vond het gewoon te gevaarlijk met al die mongolen auto's om me heen...

Als de regel doorgaat moeten ze me eerst maar zien te pakken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan