Oproep Streetfighterday 2006

zulle we gewoon inschrijven?? dan rijden we na die dag op ons gemakse naar moergestel, vatte we hier 'n pilske en leg ik hier 'n matje voor je neer... goed plan?


als er genoeg bier is in m'gestel vindt ik het prima :Y
Eens kijken of daar wat moois rondloopt in de kroeg :9



Inschrijven dus??
Hal moet toch vol staat hier, dus dan kunne die barrels van ons er ook wel bij :W
 
Ik heb me ook ingeschreven en heb er al van vorig jaar sept weer zin in *O*
Altijd leuk om de gezichten achter de forumers in het echt te zien *O*

Gr Ron
 
Dank je wel. Adres was ik vergeten. |( |( |(
Alle jonkies ook natuurlijk. En bij de old school stand kom ik zeker ff kijken.
Unlimited ook vergeten te noemen. Hoe neem jij ze allemaal mee??? Je mag wel een paardekar huren.
Iedereen met een Fighter. Als het maar proppievol komt te staan


Als het een beetje lukt neem ik er drie mee en ik denk dat ik met de
tractor kom :X
t'zijn trouwens wel drie duitsers dus ik weet niet of ik wel naar binnen mag in m'n lederhoze _O-

Maar ik ben er zeker bij Manolo.

Gr. Jos
 
Als het een beetje lukt neem ik er drie mee en ik denk dat ik met de
tractor kom :X
t'zijn trouwens wel drie duitsers dus ik weet niet of ik wel naar binnen mag in m'n lederhoze _O-

Maar ik ben er zeker bij Manolo.

Gr. Jos

Als de beoordeling net zo is als vorig jaar kun je ze beter thuis laten... dan vindt de jury duits namelijk niet mooi ongeacht hoe netjes de fiets is..
|(
 
Als de beoordeling net zo is als vorig jaar kun je ze beter thuis laten... dan vindt de jury duits namelijk niet mooi ongeacht hoe netjes de fiets is..
|(

Tsja Karsten ik heb er lang over na moeten denken maar ik heb begrepen dat de jurering anders gaat dan vorig jaar :} , en wie niet waagt wie niet wint.
Moet wel zeggen dat ik na vorig jaar in ieder geval niet voor een prijs ga, maar zoals Manolo ook al zegt het moet eigenlijk vol staan :9~ en het moet groeien en als er niks neergezet wordt komt er geen publiek en volgend jaar dus geen SOT.

Dus kom op klaar of niet klaar neerzetten die handel :Y

Gr. Jos
 
Over smaak valt zeker niet te twisten :N (met uitzondering van afgelopen jaar dan) ;)

Ik ben altijd al een eenling geweest ;( dus ben wel wat gewent _O-

Gr. Jos
vaak zijn jurry leden helemaal geen mensen die er kijk op hebben die beoordelen het gewoon of ze het mooi of niet mooi vinden.
maar net wat je zecht over smaak valt niet te twisten,ik zou persoonlijk nooit voor een duits zitje gaan maar die fiets van jou is toch zeker weten mooi afgewerkt.duits of niet, dan moet je daar mee ook kunnen winnen vind ik!
 
vaak zijn jurry leden helemaal geen mensen die er kijk op hebben die beoordelen het gewoon of ze het mooi of niet mooi vinden.
maar net wat je zecht over smaak valt niet te twisten,ik zou persoonlijk nooit voor een duits zitje gaan maar die fiets van jou is toch zeker weten mooi afgewerkt.duits of niet, dan moet je daar mee ook kunnen winnen vind ik!

Bedankt voor het compliment, so count me in op 17 september. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan