Oproep tegen file treintjes

vanmorge me meisje weggebracht op de motort, echt geniaal!

ik reed door de file heen met een paar motoren achter me richting zeeburgertunnel. ik wou netjes aan de kant gaan zodat hun er voorbij konden. Ineens geeft de motorrijden achter me een gebaar van ga maar door! Dusja ik doorrijden en rijden de tunnel in. Blijkbaar werd ik "gebruikt" aangezien ik een superpole pijp heb zonder db-killer. Ik gaf maar een klein beetje gas in de tunnel en buiten de tunnel en die automobilisten schoten aan de kant XD :]

En die smerissen maar zijken dat een openpijp gevaarlijk is. Filerijden gaat sinsdien wel makkelijker *O*
 
Ik wil het verzoek breder doen:

Wil iedereen die vóór me rijdt voortaan aan de kant?

dank.
 
Hij had vast last van een linksplakker zonder dat er verder sprake was van file.
 
Ik wil het verzoek breder doen:

Wil iedereen die vóór me rijdt voortaan aan de kant?

dank.

:')

Dacht het niet Martell :P

Als ik jou achter me zou zien, maak ik me nog een stukje breder en dan kunnen we het onder het genot van een kopje koffie (ben niet zo van het geweld) wel even regelen })
 
vanmorge me meisje weggebracht op de motort, echt geniaal!

ik reed door de file heen met een paar motoren achter me richting zeeburgertunnel. ik wou netjes aan de kant gaan zodat hun er voorbij konden. Ineens geeft de motorrijden achter me een gebaar van ga maar door! Dusja ik doorrijden en rijden de tunnel in. Blijkbaar werd ik "gebruikt" aangezien ik een superpole pijp heb zonder db-killer. Ik gaf maar een klein beetje gas in de tunnel en buiten de tunnel en die automobilisten schoten aan de kant XD :]

En die smerissen maar zijken dat een openpijp gevaarlijk is. Filerijden gaat sinsdien wel makkelijker *O*
Vergeet het maar, als ik met mijn auto in de file sta hoor ik je niet aankomen vanwege de harde muziek en ik zie je ook niet want ik ben bezig met mijn smartphone. O-)
 
Vergeet het maar, als ik met mijn auto in de file sta hoor ik je niet aankomen vanwege de harde muziek en ik zie je ook niet want ik ben bezig met mijn smartphone. O-)
:}

Het enige wat je bereik met loud pipes is dat er steeds meer leuke wegen worden afgesproken vanwege geklaag van 'import dijkbewoners'.
 
Je hebt een helm, neem eens handschoenen met carbon protectie op je knokkels en dat scheelt al een hoop.. als hij je aanvalt geef je hem een volle hoek en lekker slapen gaat 'ie in z'n A8! !
agossie wat lief, een testokaboutertje, mensen met dit soort ideeen verdienen een eigen plekje ergens op de Plantage Kerklaan

by thw way, lijkt me echt geweldig om iemand in zijn motorpak te zien vechten, je bent zo zo lekker beweegelijk, en je ziet alles zo lekker aankomen met een helm op je poffertjesporum, voor de rst snap ik niet dat er hier mensen zich al langer druk maken in dit topic dan de tijd die je verliest in een file als er iemand voor je zit.
Als je er lang wil ga je er gewoon voorbij, doe je dat niet ben je gewoon een prutser
 
agossie wat lief, een testokaboutertje, mensen met dit soort ideeen verdienen een eigen plekje ergens op de Plantage Kerklaan

by thw way, lijkt me echt geweldig om iemand in zijn motorpak te zien vechten, je bent zo zo lekker beweegelijk, en je ziet alles zo lekker aankomen met een helm op je poffertjesporum, voor de rst snap ik niet dat er hier mensen zich al langer druk maken in dit topic dan de tijd die je verliest in een file als er iemand voor je zit.
Als je er lang wil ga je er gewoon voorbij, doe je dat niet ben je gewoon een prutser
of gewoon alles wat hier staat met een zak zout nemen;)
 
Als er iemand op zijn (meestal geen haar) motor sneller door de file heen wil dan ik, laat ik die lekker voor..... om er vervolgens op gepaste afstand achteraan te rijden.

en ja dat heeft een hele goede reden })
 
Ik rijd niet langzaam door de file, maar voor sommigen is dat nog te langzaam. Geen probleem hoor, ik ga wel aan de kant.

Als kan het soms te erg worden. Bijvoorbeeld als je op de ring van Parijs rijdt doe je de hele tijd niks anders dan motorrijders laten passeren in de filetrein. Het in en uit de file gaan is daarmee gevaarlijker dan het hele filerijden zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan