Oproep tot het vullen van mijn webstek!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron_666

Rookie
21 jun 2006
10
0
Nieuwegein
--------------------------------------------------------------------------------
Oproep tot het vullen van mijn webstek!!!

ik heb een website gemaakt en zou deze graag willen vullen met foto's van motorrijders en hun motor

neem een kijkje en help mij met het vullen van de website!
tevens zijn hier een aantal werkplaatshandboeken te downloaden (gratis)
en Tomtom motorroutes die direct in uw PDA ingevoerd kunnen worden

het is de bedoeling dat de site gaat groeien dus mocht u nog routes of handboeken hebben zijn die ook van harte welkom ( gewoon via knop 'verstuur foto's'

[modbreak]
Geen spam op MF

zie je daar
Ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hehe, weer z'n simpele huis-tuin-en-keuken-website, gemaakt door een amateur die net een html cursus van het internet heeft gelezen en meteen denkt het beste van het beste te kunnen maken door wat simpele linkjes te leggen. :Z
 
Oh, heb jij die voor Ron gemaakt? Sorry, ik heb niets gezegd :X

_O- :+


Nee, ik geef gewoon toe dat ik zelfs dat niet eens kan :9

Maar iemand zo lekker de grond in trappen getuigt niet echt van smaak, vind je zelf ook niet |(

Je zal het ongetwijfeld als een grap bedoeld hebben -O-
 
BanHim.jpg



:+
 
Was ook wel beetje als grap, maar als je zelf weet hoe je zoiets kunt maken, dan weet je ook wel dat deze site een half uurtje werk is, en dat je er veel meer uit kunt halen als je voor een grote groep iets probeert op te zetten. Ik wil hem er best wel mee helpen....
 
Was ook wel beetje als grap, maar als je zelf weet hoe je zoiets kunt maken, dan weet je ook wel dat deze site een half uurtje werk is, en dat je er veel meer uit kunt halen als je voor een grote groep iets probeert op te zetten. Ik wil hem er best wel mee helpen....

:}
 
Jongens jongens

rustig aan tis allemaal legitiem en zonder spam
doe er mee wat je wilt .
bevalt het niet.......,prima
bevalt het wel ......., WELKOM!

en i.d.d mijn kennis van website's bouwen rijkt niet byzonder ver maar het werkt toch!

have fun!

p.s mocht je niets om Yamaha geven de werkplaats hanboeken zijn van verschillende merken waaronder Yamaha

happy driving :]
 
Jongens jongens

rustig aan tis allemaal legitiem en zonder spam
doe er mee wat je wilt .
bevalt het niet.......,prima
bevalt het wel ......., WELKOM!

en i.d.d mijn kennis van website's bouwen rijkt niet byzonder ver maar het werkt toch!

have fun!

p.s mocht je niets om Yamaha geven de werkplaats hanboeken zijn van verschillende merken waaronder Yamaha

happy driving :]


Stel je i.i.g. even netjes voor op dit forum.

Scheelt weer wat negatieve reacties ;)
 
Stel je i.i.g. even netjes voor op dit forum.

Scheelt weer wat negatieve reacties ;)
stupid.gif


Misschien was het ook meer een topic voor off topic.
(Gaat meer over de website nu.)

ps, persoonlijk vind ik de site te druk ogen. (Logo vliegt je om de oren en drukke donkere achtergrond met witte letters vind ik moeilijker lezen.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan