Oproep

Nelleke,

Ik kan geen woorden vinden om je te troosten. Dit is zo vreselijk. Heel veel sterkte toegewenst!! Helaas kan ik niet komen, maar ik weet zeker dat er heel veel motorrijders zullen zijn.
 
Het duurde even tot het tot me doordrong, omdat ik niet 100% zeker was van z'n achternaam. GVD, ik ken deze beste man!!!! Theo heeft samen met Leroy bij mij op 5 Mei de Alblasserwaardrit meegereden met de Intruders. Een hele aardige man, die heel enthousiast samen met Leroy van de motor aan het genieten was, ondanks het slechte weer op 5 mei.

Sinds ik zeker weet dat het dezelfde Theo is, is hij niet meer uit mijn gedachte geweest...

Ik ben er zeker bij, met een hele delegatie Intruders.

Woorden schieten te kort....
 
Vanuit Zeeland komen we zeker met een paar motorrijders...........dit als blijk van medeleven van collega-rijders.
Heeft er iemand meer info wat er percies verwacht wordt van motorrijders........stukkie rijden achter de auto aan of opstellen van de motoren bij de begraafplaats.
Louis.

Er wordt bij de begraafplaats verzameld, dus ik denk vooral aanwezig zijn.

Voor een extra massale intocht: vertrek om 13:45 bij afslag 21 Oud Beijerland (A29) bij de carpool plaats te wachten om dan vervolgens met de groep die laatste 7 kilometer te rijden naar Puttershoek. De Intruderrijders doen dit, maar het zal geen probleem zijn als daar ook andere motoren meerijden.
Hoe meer motoren, hoe groter de steun!
 
Heel triest dat er weer motorrijders door automobilisten over het hoofd worden gezien. :( Zucht,........ wordt daar nog iets aan gedaan? Ik ben bang van niet. Ik ben zelf net zoals vele anderen waarschijnlijk net door het oog van de naald gekropen. Je man en dochter niet. Ik heb er geen woorden voor. Het enige wat ik kan doen is je van harte condoleren en je heel veel sterkte wensen met dit verlies.
 
You'r never walk (ryde) allone.
Je laat een motorrijder toch niet in z'n eentje gaan? ;(
Allemaal naar Puttershoek, verzamelen bij de afslag A29- Oud Beijerland 13.30 uur vertrek daar 13.45uur.
Geen smoesjes van ik kan niet of de motor wordt vuil :(
 
You'r never walk (ryde) allone.
Je laat een motorrijder toch niet in z'n eentje gaan? ;(
Allemaal naar Puttershoek, verzamelen bij de afslag A29- Oud Beijerland 13.30 uur vertrek daar 13.45uur.
Geen smoesjes van ik kan niet of de motor wordt vuil :(
Ik zal er zijn met de zwart/rode fireblade en hoop er nog meer mee te krijgen vanuit Zeeland........wat schijnbaar niet meevalt.
Tot morgen 13.45 op de afgesproken plaats.
louis.
p.s zijn er meer Zeeuwen die gelijk vanuit Zeeland meerijden.
 
Ik vind het heel erg voor jullie wat er gebeurd is. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit grote verlies te verwerken.

Eska
 
De rillingen gaan over mijn rug bij het lezen van het kranten bericht.

MCZOELOE en vrienden wensen jullie heel heel veel sterkte met dit zware verlies van uw dierbaren..............

Ik hoop dat motorrijdend Nederland en omstreken in grote getale komt op hen een laatste eer te brengen.


Nogmaals onzettend veel sterkte!!

Bijlage: Zonsondergang.jpg
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan