Oproep

nelleke

Rookie
29 jul 2002
2
0
Puttershoek
helaas is mijn dochter en man vrijdagavond om het leven gekomen met de motor, en nu wil ik namens mijn zoon vragen aan jullie of er eventueel motorrijders zijn die in motorpak met ons afscheid willen nemen van theo en zijn dochter wendy.
dus een ieder die theo en leroy kenden of die aan het verzoek van leroy willen komen heel graag
theo en wendy worden woensdagmiddag 31 juli begraven
om 14.30 uur, graag aanwezig om 14.00 uur
begraafplaats de essenhof, sportlaan te puttershoek
bvd nelleke van gameren
 
Gecondoleerd '(

Puttershoek ligt vlakbij Dordrecht/Zwijndrecht.

Het is helaas voor mij erg ver rijden, plus dat ik 31 juli helaas niet kan, anders was ik zeker gekomen.

Ik heb er zojuist een sticky topic van gemaakt om dit in de aandacht te brengen.
 
Gecondoleerd en heel veel sterkte met de verwerking. Helaas kan ik niet komen omdat de motor dat niet toe laat. Ik hoop dat een hoop mensen jou man en dochter vergezellen naar hun laatste rustplaats.
 
Voor de mensen die wel willen komen (ik ga absoluut proberen te komen!), maar Puttershoek niet weten te vinden. Het ligt in de buurt van Rotterdam.

Vanuit Rotterdam-Zuid neem je de A29. Eerste afslag na de Heinenoordtunnel (Maasdam), bij verkeerslichten rechts en de weg alsmaar volgen. Puttershoek staat hier aangegeven. Je komt langs Nimag, voor de mensen die dit weten.


Kaartje:
www.alh.nl/alh-tng/alh.html?page=http://alh.tms.tensingsks.com/tms/config/alh/index.html
 
Jezus, wat erg, je man en dochter, erger kan het volgens mij niet. Gecondoleerd Nelleke en veel sterkte met het verwerken ervan. Zit hier helaas met een kleine bezetting wat mensen betreft en kan dus niet weg. Kun je nog wel motoren zien dan?
Groet Frank
 
Vader en dochter omgekomen door ongeval
Uitgegeven: 27-7-2002 10:31

KLAASWAAL - Een 48-jarige motorrijder en zijn 15-jarige dochter uit Puttershoek zijn vrijdagavond om het leven gekomen door een verkeersongeval. De vader en de dochter, die achterop zat, kwamen in Klaaswaal (Zuid-Holland) in botsing met een auto. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De 62-jarige bestuurster van de auto uit Numansdorp (Zuid-Holland) wilde linksaf slaan op de Oud-Cromstrijensedijk Oostzijde richting de 4e Moerweg. Halverwege zag ze plotseling de motor die van de andere kant van de dijk kwam. De motorfiets ramde de voor- en zijkant van de auto.

De dochter bezweek ter plaatse aan haar verwondingen. De vader overleed later in het academisch ziekenhuis in Rotterdam. De vrouw uit Numansdorp bleef ongedeerd.
 
Ik kreeg dit bericht via de mail en heb het ook op de Zeeuwsemotorvrienden club geplaatst........dat er komen is zeker.
Gecondoleerd namens de ZMVC.
Louis.
 
ik las het vanochtend in de telegraaf, heel erg...dit...

gecondoleerd...
 
Nelleke,

Gecondoleerd met dit onvoorstelbare verlies,
heel veel sterkte gewenst.

Etienne
 
Das aardig jongens,maar wie komt er?
Waren jullie klanten van Aart Nolen te Strijen?
Daar kom ik errug vaak.
Ik kijk hoe het weerbericht loopt,want met dit weer ga ik de vloer niet op.
Dus wel naar de begravenis.
Oeps,STERKTE.
Ik ben de laatste tijd ook erg veel vrienden verloren.
 
Heel veel sterkte met je verlies.

Ik weet niet wat ik moet zeggen....

Verschrikkelijk dit, ik hoop dat er veel motorrijders reageren op je oproep. Zelf heb ik helaas geen motor, anders was ik zeker deel geweest van de eregarde

Nogmaals alle sterkte in de wereld

Misschien kan je op www.motornet.nl ook nog een oproep plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan