Oproken achterband

Oproken versleten band????

  • Cool

    Stemmen: 10 9,6%
  • Onzinnig

    Stemmen: 11 10,6%
  • Slecht voor motor

    Stemmen: 16 15,4%
  • Kinderachtig

    Stemmen: 3 2,9%
  • Gewoon lachen

    Stemmen: 64 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    104
waar is die Gixxerscout ?

Ik wil zijn versie ook wel es horen ;)

Daar ben ik dan....
Ik had al ff niet meer op dit forum gezeten, want het gaat hier vaak over hetzelfde. Maar hierbij zal ik ff reageren!! Mijn BT014 was op 1000km na op, toen ik tot de conclusie kwam dat er een spijkertje in zat. Gezien het feit dat ik met 260kmh liever geen klapband krijg had ik besloten om de band maar te vervangen. Ik had de nieuwe band sinds enkele weken klaar liggen bij vriend basjecross, aleen moest ie nu iets eerder vervangen worden!

Normaal stook ik h'm zelf op, maar nu wilde hij het ook graag een keer proberen.
Staat ie op z'n gemak te stoken, hoor ik plotseling en geluid "tingtingting" blijkt de staalgordel al rond te slaan. Ik roep nog keihard HOOOOOOWWWWWWW, maar ik kwam niet boven het geklapper van de toerenbegrenzer uit. Toen de band eenmaal geklapt was, bleek dat de staalgordel de kettingkast kapot geslagen had. Die heeft hij keurig betaald, de nieuwe band keurig gemonteerd en een grote beurt gegeven. Netjes toch? Normaal gesproken zuipt ie m'n koelkast leeg!!
Ik weet niet wat ik erger vindt?

Koelkast leeg of mijn kapotte achterband kapot!!!!!! Jullie mogen kiezen?
 
<============

Met dit als resultaat...
full
 
Ik laat zo goed als niemand op mijn motor rijden laat staan mijn band op roken! Als iemand het onaangekondigt zo maar zou doen had ik hem lens geslagen denk ik...

Maar in dit geval: :}
 
Ronduit asociaal als je zo met andermans spullen omgaat :(

[me]Phr3ak weet dit niet te waarderen ...[/me]

Da's rot voor je..........echte vrienden gun je zoiets.

Bovendien had ie h'm toch zelf moeten repareren als er verder nog iets gesneuveld was.

PS. Nogmaals,...ik stond er met m'n neus bovenop!!!!!
 
Een vriend van mij ook gedaan, had ook wat schade, maar ja tis wel een leuke filmpie geworden :+

KLIK.
 
Lachen toch zoiets. Zeker als je der nog een paar mooie foto's aan overhoud.
Als je zoiets flikt waar de eigenaar niet bij is dan is het een klotestreek. Sta je der zelf bij en degene die dat flikt repareert en betaald alles dan is dat toch perfect!!
@t oliesjeik: Ging ie nog op ze bek aan het eind van het filmpie?
 
is ie nog in de berm omgeflikkert aan het einde?


neeh, heeft het jammer genoeg nog net gehaald :+ moest de film wat inkorten anders had het er zekers opgestaan :} was bijna zelf wel van de fiets afgevallen, fietsen en filmen gaat niet echt goed :X
 
Laatst bewerkt:
Kijk, en daarom heb ik dit topic gestart, allemaal volwassen kerels en toch in voor zulke ongein. In 1 woord geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt voor alle reacties :} :} :} :} :} :} :} :}
 
nog eentje van mezelfniet helemaal opgerookt,moest nog naar dealer voor een nieuwe band


ROKEN.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan