Oproken achterband

Oproken versleten band????

  • Cool

    Stemmen: 10 9,6%
  • Onzinnig

    Stemmen: 11 10,6%
  • Slecht voor motor

    Stemmen: 16 15,4%
  • Kinderachtig

    Stemmen: 3 2,9%
  • Gewoon lachen

    Stemmen: 64 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    104

Basjecross

Die hard MF'er
17 okt 2003
591
0
Hoogstraten Belgie
Een paar weken geleden mocht ik heel even de nieuwe GSX van Gixxerscout lenen. Doet hij dus ook niet meer. Want wat is er mooier om een gruwelijk rubberspoor te trekken met een achterband die niet van jou is? Je moet wel op tijd stoppen, want in je enthousiasme kan je wel eens te ver gaan.
Resultaat: band geklapt, kettingbeschermer eraf en overal rubber. Maar toch nog mooie foto's er aan over gehouden. Ik heb alles netjes geregeld voor gixxerscout, dus misschien krijg ik hem volgende keer ook weer mee.
Hier nog wat foto's.
 
full
 
Mijn vraag is nu: Hebben jullie ook nog foto's of ervaringen met banden oproken? Laat het me weten. Oh ja, binnenkort komt de band van mijn SM er ook aan, maar die mag gixxerscout oproken als tegenprestatie.
 
Mijn vraag is nu: Hebben jullie ook nog foto's of ervaringen met banden oproken? Laat het me weten. Oh ja, binnenkort komt de band van mijn SM er ook aan, maar die mag gixxerscout oproken als tegenprestatie.

Hij gaat burnen met je 1-pitter? Vinden mono's altijd fijn :X
 
Was in 1e versnelling, maar wel in toerenbegrenzer. En nee, een hugger kan hier niet tegen vanwege de sztaaldraden die uit de band komen en tegen de onderkant van je kontje slaan.
 
Weet ik dat een-pitter dit niet fijn vindt, maar ik zijn spul slopen, dan hij ook bij mij. En mijn voordeel is dat ik zulk spul repareer voor mijn werk. Maakt dus niks uit, is gewoon even 10 minuten lachen. En heel veel verbaasde blikken van voorbijgangers.
full
 
In de toekomst in de gaten houden op marktplaats: Te koop, Yamaha YZF Supermotard, nummer 13, nooit afgezeken, alleen woonwerkverkeer, in prima staat. Niet kopen dan!!!!!!!!!!!
 
In de toekomst in de gaten houden op marktplaats: Te koop, Yamaha YZF Supermotard, nummer 13, nooit afgezeken, alleen woonwerkverkeer, in prima staat. Niet kopen dan!!!!!!!!!!!

fijne kerel ben jij.. :X hoe kom je er trouwens bij om een bandje op te roken als je op iemand anders motor rijdt? :?
 
Vind het eigenlijk gewoon asociaal om een achterband van iemand anders op te roken. Tenzij diegene daar van te voren natuurlijk van op de hoogte is.
 
SP1: Als u banden op wilt roken met een staalordel dient u maximaal in den 1e versnelling te blijven!

SP2: u dient tevens den rechter hand niet te veel brandstof aan den motor te voeren dit i.v.m. evt schade aan den fiets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan