Opschieten bij het tanken!

hoe ben jij?

  • aso: ze wachten maar

    Stemmen: 17 17,0%
  • sympatiek: ga gewoon aan de kant

    Stemmen: 78 78,0%
  • wtf!?! ze zoeken het maar uit

    Stemmen: 5 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    100
Vandaag weer eentje gezien...

Kerel had zijn auto op het tankstation gezet, bij de pomp waar je normaal met pin betaald, en was koffie gaan drinken..
Een brave man, bleef er achter wachten..

Kerel kwam pas terug van zijn koffie, nadat ik getankt had en binnen betaald had,...

Nou had ik zelf al lang van pomp gewisseld, maar kan toch niet zo moeilijk zijn om te realiseren dat mensen daar willen tanken met hun pasje en je auto ergens anders neer te zetten...???
 
Op de motor ga ik meestal gelijk na het tanken naar voren of naar/naast de shop. In de auto ligt het er aan, maar bij drukte zet ik hem als het kan (qua ruimte) even door zodat de volgende al aan de gang kan.

:W

[me]Trixz iz dan nog geen held, maar ziet het als een normale gedragsregel[/me]
 
Heb het al een aantal keer zien staan. Maar inderdaad eerst betalen. Als er dan een auto of motorrijder staat te wachten duw ik de motor paar meter naar voren. Of ik handschoenen nou aantrek naast de pomp of 2 meter verder maakt ook niet uit.

En heb er zelf een gloedje hekel als een koekblikker instapt. Ze jas van de achterbank pakt. Ze portomonee erin doet. vervolgens eens kijkt welke cd's er in het kastje liggen. Cd erin radio juiste volume zetten, ow ja gordel om doen. Starten. Zoeken naar de handrem en eindelijk wegrijden |( |( |(

Dan begint het mij toch flink te irriteren. :+
 
En zijn gelukkig ook benzinepompen, zoals de BP op de A30. Daar heb je een flink aantal plaatsen vooraan bij de pomp, kan je na het tanken mooi je auto kwijt. Maarja, ik geef nog steeds de voorkeur aan pin-only pompen. Wat ik inderdaad wel sneu vind is mensen die bij een pin-only pomp de auto laten staan en binnen een broodje gaan eten ja.. XD Gewoon de auto ervoor parkeren en ook ff 10 minuten scheiten ofzo. Doe je ze een plezier mee :9
 
}) Heb er soms de pest in als bij pompstation staat.Automobilisten vaak naar binnen koffie drink wat te eten pakken lekker oppeuzelen voordat ze hun auto weg zetten.

(Heb ook bij pompstation gewerkt)

En als je met de motor bent komen ze vaak achter jouw staan en willen ze dat je opschiet.

Onzin maar als ze moeilijk doen en zoals ze dat zeggen aggrevievieteit vertonen.Doe `k er alleen maar langer over.Gaan ze vanzelf bij de auto staan die dan bijv. eerder wegrijdt of dan lukt dat niet want is er iemand die achter `m stond die daar gaat staan.

En `t is ook niet zo dat `k er uren over doe want,ik heb nog meer te doen dan irritante mensen pesten.

Maar doe wel rustig aan stress is niet goed voor me.
En hoe rustiger of vrolijker je reageert das de erger ze`t vinden.

O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) *D *D *D O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan