opslag/transport motor

snakedokter

Die hard MF'er
30 sep 2010
285
0
winkel
hallo mede mf'ers

ik ben op zoek naar een motor krat voor opslag/transport van m'n motor.

ik kwam op internet een mooi soort frame tegen, weet iemand waar ik zo'n frame kan krijgen?

(en nee santi is niet de fabrikant dat zou te makkelijk zijn, santi is een transporteur)

full
 
Bel je Santi op wie deze geleverd heeft. Neem anders een kijkje op www.kruizinga.nl ,leveren allemaal opslag materiaal. Er word zelfs op maat gemaakt mocht het niet helemaal naar wens zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb santi een mailtje gestuurd en wacht op antwoord, bij kruizinga kon ik zo niets vinden op de site.

Mischien hebben andere leden wel al zoiets staan?
 
Laatst bewerkt:
Rijd eens bij een dealer langs, die krijgen meestal hun motoren geleverd in dit soort frames. Volgens mij worden sommige ook gewoon bij het oud ijzer gegooid, maar als dit niet zo is kun je vragen of je er een kunt overnemen.
 
de kisten waar nieuwe motoren in worden geleverd zijn meestal 1 malige stalen kratten welke door de dealer weg gegooid worden, ze zijn perfect om een motorin te verschepen maar lastig om te gebruiken als opslag omdat dan de motor voor een groot deel weer moet worden gedemonteerd!
 
de kisten waar nieuwe motoren in worden geleverd zijn meestal 1 malige stalen kratten welke door de dealer weg gegooid worden, ze zijn perfect om een motorin te verschepen maar lastig om te gebruiken als opslag omdat dan de motor voor een groot deel weer moet worden gedemonteerd!

Idd :Y

Ten Kate vervoerd de racers ook in kratten zoals op de foto, je kunt er eens een belletje aan wagen.
 
hoorde laatst bij MP in Den Bosch dat iemand zo'n krat mee kreeg, omdat ie op vakantie ging en zo zijn motor mee wilde nemen op de boot, of in het vliegtuig.
 
Wij hebben ze vorig jaar zelf gemaakt. We hebben er 15.
Die verhuren we nu.

Konden ze nl ook nergens vinden voor de verhuur.
 
Heb ik onlangs nog te koop zien staan.
Was bij de HD dealer in Rotterdam.
 
iemand heeft ze hier te huur staan... was bij een ander topic..

gevonden!

Hij heeft ze zelf in elkaar gelast..misschien kan je vragen of hij er over heeft, of misschien of hij er eentje voor je kan maken.

Stalen transport kratten te huur


zie nu dat hij 2 posts boven de mijne al gereageerd heeft..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan