Opsporing verzocht MR-88-BX gsxr1100

Jacobsieger

MF'er
13 apr 2013
124
55
Joure
Hoi allemaal,
Ik heb hulp nodig naar de zoektocht van mn oude gsxr1100 van 1989, kenteken 1990.
Via kentekencheck weet ik dat ie voor het laatst is overgeschreven in 2007. Overleg met rdw en politie kom ik niet verder vanwege de wet op privacy, wat natuurlijk ook logisch is.
Wellicht dat iemand van hier weet waar ik hem vinden kan. Het kenteken is MR-88-BX.
Hebben jullie tips?
Mvg Jaap
 
Motor lijkt nog actief. Is nl nog wel WAM-verzekerd.
Hoewel........., ik weet ook van een motor die nauwelijks nog km's maakt!
 
Hoi allemaal,
Ik heb hulp nodig naar de zoektocht van mn oude gsxr1100 van 1989, kenteken 1990.
Via kentekencheck weet ik dat ie voor het laatst is overgeschreven in 2007. Overleg met rdw en politie kom ik niet verder vanwege de wet op privacy, wat natuurlijk ook logisch is.
Wellicht dat iemand van hier weet waar ik hem vinden kan. Het kenteken is MR-88-BX.
Hebben jullie tips?
Mvg Jaap

En wat is de reden dat je hem terug wil vinden, als ik zo vrij mag zijn?
 
Dus je vraagt onze hulp voor het terug vinden van je ouwe motor, en bent vaag over de rede?

Heb je je reserve sleutel teruggevonden, en zit je voor volgende week nog zonder vervoer?
 
Dus je vraagt onze hulp voor het terug vinden van je ouwe motor, en bent vaag over de reden?

Heb je je reserve sleutel teruggevonden, en zit je voor volgende week nog zonder vervoer?
Als je voor rede vatbaar bent accepteer je de verbetering in de quote.
 
Zoveel tijd wilde ik er niet in steken, is tegenwoordig geen beginnen meer aan :N


Maar waarom zou je het wille?

Voordat je me gaat verbeteren, ik weet dat ik de N mis hoor.

Ik heb volgens mij nooit lesgeld aan je overgemaakt.......
 
Wowww, gezellig, een topik (ja ja, ik weet het, het hoort een C te zijn) over de Nederlandse taal.:D
 
Heb je de RDW al gevraagd om de huidige eigenaar namens jou aan te schrijven?

Dan zou ik er wél de reden bij vernoemen...


Juist, zat ik net aan te de denken, kost je wel uiteraard een paar stuivers.
Vroeger deden ze dit ook (maar ja, dat was vroeger).


:+
Je ken nog is wat leren hiero kwaa taal gebruiken

Maaru, is de reden al bekend of wat?
 
Juist, zat ik net aan te de denken, kost je wel uiteraard een paar stuivers.
Vroeger deden ze dit ook (maar ja, dat was vroeger).


:+
Je ken nog is wat leren hiero kwaa taal gebruiken

Maaru, is de reden al bekend of wat?

Je begrijpt toch wel dat dat "maaru" ook niet door de beugel kan in dit topic he :W
 
Heb je de RDW al gevraagd om de huidige eigenaar namens jou aan te schrijven?

Dan zou ik er wél de reden bij vernoemen...

Dank je wel Testa Rossa!
Ik wist niet dat dit tot de mogelijkheden behoorde. Goeie tip waar ik wat mee kan. Ga ik uit proberen.
hartelijk dank
 
Als dit de enigste verbetering is, dan ben jij geen echte taal nazi ;)

Als we dan toch bezig zijn...................

de enigste = de meest enige ??????

Betekent dus: Dat je nog meer alleen bent dan alleen.
Kwee nie, maar snijd je als je alleen bent daarna nog een stuk van jezelf af............?
 
Als we dan toch bezig zijn...................

de enigste = de meest enige ??????

Betekent dus: Dat je nog meer alleen bent dan alleen.
Kwee nie, maar snijd je als je alleen bent daarna nog een stuk van jezelf af............?

Mijn buurvrouw is enig, maar mijn buurman is nog eniger, dat maakt hem de enigste van die 2 :Y

Of zit ik er weer naast?
Mijn taal is niet het beste hoor, maar ik kom hier uiteindelijk ook voor de motorfietsen, en niet voor de NL taal
 
Terug
Bovenaan Onderaan