Opstappen na schrik

Status
Niet open voor verdere reacties.

MFransman

Rookie
16 jul 2009
2
0
Ben als coach aan het kijken of ik motorrijders die een zetje nodig hebben om weer met vertrouwen te kunnen rijden kan helpen. Dat zouden dames kunnen zijn die een ongeval met de motor hebben gehad of misschien over de jaren het vertrouwen (een beetje) zijn kwijtgeraakt, maar eigenlijk iedereen die de lol in het rijden door iets vervelends (deels) verloren heeft.

Zelf ben ik ervaren motorrijderster, het is bovendien mijn grootste hobby, dus ik hoop hiermee twee dingen te kunnen combineren en bovendien iets bij te dragen aan het plezier van anderen. Het gaat hierbij alleen om barrières uit de weg te krijgen en niet over verhoogde rijvaardigheid, ik ben geen motorinstructeur.

Het is nog geen kant en kant klaar product, maar ik denk dat een dagje al duidelijk verbetering kan opleveren. Ik heb een opzet gemaakt hiervoor maar zou graag willen weten of er interesse voor is, graag jullie reacties! Wil het voorlopig dus ook alleen tegen onkosten doen tot ik voldoende feedback heb gehad of/hoe zinvol het is.

Dus als je iemand weet of meer wil weten, stuur me een mailtje.

Miriam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nog wel een klein trauma van een eend die zomaar overstak vorige week :(
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog wel een klein trauma van een eend die zomaar overstak vorige week :(

Aardige klap geweest zeker?

2cv_cl_crash1.gif


:+
 
na schrik moet ik eerst maar eens zien af te stappen......dat lijkt me al een hele opgave
 
Is zo'n behandeling gratis?

Ik denk van niet, dus gaat hier een slotje op. Mocht het wel zo zijn, kun je een bericht sturen naar crew@motor-forum.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan