Opstapper of Starter?

Hetgeen, ik persoonlijk vaak wel 1 van guz\' goeie eigenschappen vind.. Hij draait echt niet rond het potje maar zegt\'t zoals hij DENKT :P dat\'t is. :)
yep, that\'s me...
maar trek het je niet aan, tis maar een mening, kan nooit pijn doen. ;)

ik zal mijn visie over de MAG en zijn stoetjes maar voor de gezelligheid achterwege laten :P
 
Op Zaterdag 03 november 2001 00:12 schreef Abby het volgende:
voorkeur.HD = vloeken? Je gaf \'t aan met een knipoog toch?

idd. ieder z\'n eigen afwijking zullen we maar zeggen. :+
enne.. met HD bedoel ik geen Helldesker.
 
Nou.. ik ben nog regelmatig online dacht ik zo.. dat chroom poets ik maar eens in de week. Ben nie zo\'n poetswijf... ;)

Echt ELKE week ?? Shit das ziek ;) Ik heb mijn motor nog nooit schoongemaakt, oh nee 1x, na het sleutelen zaten overal zwarte fikken op, even met WD40 eraf gehaald. Voor de rest spuit ik \'m wel weer een keer schoon.
M\'n vorige motor misschien 3x schoongemaakt.

Kwam laatst bij motorxtra een vrouwtje tegen op een intruder 800, en die had dat ding nog maar 2x gepoetst, en ze had \'m een jaar, dat ding was ONVOORSTELBAAR schoon, en ze poetste die chopper dus nooit. Dus we stonden daar echt allemaal vreemd van te kijken daar ;)

Maar het is wel een feit dat de chopper-rijders onder ons iets vaker de motor schoonmaken. Maargoed, eigen keus he :)
 
Op Zondag 04 november 2001 00:18 schreef Abby het volgende:
Op Zaterdag 03 november 2001 16:18 schreef JK het volgende:

Echter zijn die choppergekken nooit online, die zijn het chroom aan het poetsen. ...

Ha, ha, vindt dit soort opmerkingen best wel grappig eigenlijk. Beetje humor kan nooit geen kwaad.
Even serieus, dacht je nou werkelijk dat alle chopnuts als een stel idioten de hele dag in de weer zijn met het oppoetsen van chroom?
Kom nou het blijft geen showroombike, heb wel wat
beters te doen. Zo nu en dan even het noodzakelijk onderhoud, de poetsdoek er over en klaar is clara.
Enuh, ik hoop niet dat je het erg vind maar mankeer jij wat aan je handjes? Haal jij even lekker zelf de resten mud onder je spetterklep vandaan. :P

Nou niet elke dag poetsen nee, maar Tensive toch maar weer elke week! :) Ik mankeer verder niets aan m\'n handjes hoor, maar een offroad hoort vies te zijn vind ik ;) Die resten modder zitten er dan over het algemeen ook vaak een aantal maanden op aan de onderkant van m\'n \'spatborden\'. Denk dat mijn motor dan ook een verschrikkelijk vuil ding zal zijn voor de gemiddelde chopper-rijder })
 
Als ik zo eens naar de meeste supersports kijk poetsen ze minstens net zo hard als de chopper-rijders. Ook veel van deze catagorie rijders gaan voor de \"looks\" met hun strakke R1 pakjes, seatpipes en replica helmen. Ik vind een HD (géén Helldesker) helemaal niks, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel vinden. (Voor Opel-rijders ben ik minder vergevingsgezind! :j )
 
Oke jongens t\'is me duidelijk.
Veel poetsen of weinig poetsen zou me verder een echt geen kopzorg zijn. |(
T\'is nou eenmaal zo dat ieder zo z\'n eigen voorkeur heeft om te doen wat\'ie niet laten kan.
En wat voor de een mooi is is voor de ander foeilelijk. Gelukkig, want anders zou het wel heel erg saai worden allemaal.
En wie zou ik nou wel helemaal zijn om een ander door de mangel te willen halen omdat\'ie een andere smaak heeft dan die van mij?
Dus ik het mijne en de ander het zijne. Prima!

De motor die ik voor ogen heb zal er een zijn die wordt voorzien van een specialpaint. Compleet met zadeltas en toolroll en overige accessoires die het geheel completeren. Zien jullie het al voor je? :]
En als ik dan op de chopper van mijn dromen naar je groet, steek jij dan ook je handje op?
Dus niet zo :j maar zo :} Uh.... oke, met twee handjes is eigenlijk ook wel wat overdreven.

En nog bedankt voor de tip van de Magna!
 
De motor die ik voor ogen heb zal er een zijn die wordt voorzien van een specialpaint. Compleet met zadeltas en toolroll en overige accessoires die het geheel completeren. Zien jullie het al voor je? :]

Ik zie het al voor me :r
Nu maar hopen dat ik er vanacht niet eng van ga dromen.
Maarja, ieder z\'n eigen smaak, als je d\'r maar schik mee hebt. :)
 
En als ik dan op de chopper van mijn dromen naar je groet, steek jij dan ook je handje op?
Dus niet zo :j maar zo :} Uh.... oke, met twee handjes is eigenlijk ook wel wat overdreven.

Ik zal je zeker wel teruggroeten als je groet, al is het dat je dan de 2e chopperrijd(st)er bent die naar mij zou groeten. Normaal willen ze niet groeten, mogelijk omdat ik toendertijd op een sport/toer motor reed en nu op een offroad. Reed ik chopper, volgens mij zwaaiden ze dan wel met handen en voeten, en gingen even alle lichtjes aan en uit enzo ;)

suc6 met het vinden van de juiste motor :) (Of weet je al zeker wat je wilt?)
 
Eerst mijn CBR voor kadet uitmaken en dan ook nog even Opel belachelijk maken?
Als je eens een echt mooie auto wil zien ga dan eens voor een Astra Coupe kijken ;) .
2.2 liter met 147 pk rijd echt wel goed!
 
Heheh. Oh ja jongens ik moet nog even vertellen dat een R6 echt top rijd!!!!!! Gisteren op Red Bullie van Porky gereden en het rijd echt fantastisch. Even rustig een blokkie om gereden alleen kwam ik meteen al net zo hard de bocht uit als met mijn CBR en dan heb ik het idee dat ik flink door rij :z . Het vermogen is ook wel flink wat heftiger. Voelt zo ontzettend stabiel aan, echt gaaf. Nu maar even flink gaan sparen :) .

Zo goed Marcel? :)
 
Guz is het mogelijk dat jij je een beetje inhoud?

het heeft geen zin om zo scherp te zijn te nieuwe mensen!!!

als ze scherp doen tegen jou...vindt jij dat ook wat minder....

no offense by the way...as allways...

da\'s toch zo\'n gelul van een dronken aardbei...
wat verschillen die harleys nou helemaal.. de een heb veters aan zijn stuur, de ander een teddybeer aan zijn sissy-bar... nounou... wat een karakters.
Zet een paar sportsfietsen van een paar veeleisende piloten naast elkaar en de verschillen zijn veel groter. Tja, visueel niet zichtbaar voor een sjopperaar, want het gaat meestal om technische verschillen, en wat kan het jou nou rotten hoe je sjopper remt, stuurt etc, als ie maar glimt!

but.... have fun.
 
Op Maandag 05 november 2001 09:58 schreef Fastnappie het volgende:
Guz is het mogelijk dat jij je een beetje inhoud?
mischien.... ik zit niemand persoonlijk te beledigen maar als Amsterdammer ben je vaak wat directer.

als ze scherp doen tegen jou...vindt jij dat ook wat minder....
o ja? :?

maar geef het goeie voorbeeld, en laat je cbr spuiten en hang er een zadeltas en toolrol aan!
8-)
 
Ik mankeer verder niets aan m\'n handjes hoor, maar een offroad hoort vies te zijn vind ik ;)

Volgens mij ben je gewoon te lui... :P

Ik heb een schurft eraan als vuil op men fiets komt te zitten. Laat ik het namelijk erop zitten zonder te poetsen, dan vreet het zich er helemaal in. Een half uurtje poetsen per week is niet veel gevraagd voor wat onderhoud eraan, toch?
 
Beste TT,

Ik denk dat jij vanavond best wel goed zal slapen :z maar als je leest wat ik nu ga vertellen zal je misschien wel\'es een nachtmerrie kunnen krijgen!

Lees & huiver,

Ik ga het voor jullie nog gekker maken dan mijn chopliefde namelijk de TRIKE! 8-) Erg he? Brrrrr...... Pas op! Als je verder leest zou je misschien wel\'es over je nek kunnen gaan :r Je bent gewaarschuwd.
Paar jaar geleden ernstig overwogen om een trike aan te schaffen. Ik vond het toen en ook nu nog een onwijs gave machine. Ik had toen nog geen motorrijbewijs maar die is voor het besturen van de trike ook niet nodig, tenminste destijds.
Ik weet niet of dat nu nog zo is. Ook het dragen van een helm was niet verplicht. :9
Op een treffen heb ik toen een proefritje mogen maken en ik was bijna verkocht.
Een tijd lang wikken en wegen en besloten het toch niet te doen. Wat gaf de doorslag?
Parkeren, files en ruimtegebrek (stalling) Een vriend van ons bewoog zich al een tijdje voort op drie wielen en tijdens een gezamelijk ritje met vrienden was hij met drukte op de weg altijd de pineut... Je wringt je nou eenmaal niet makkelijk door files met een machine die net zo breedt zo niet breder is dan de gemiddelde auto. Enfin, na uitrusten in de berm en een paar sigaretjes tufde hij weer in onze richting en reden wij weer vrolijk verder. :) Deze ervaring en de eerder genoemde obstakels maakte voor mij duidelijk dat ik het niet moest doen.
By the way, als ik toch nog\'es een keer op een trike wil rijden dan huur ik er wel 1. *D

Trouwens, laten triker(s) hier wel\'es van zich horen?
 
By the way, als ik toch nog\'es een keer op een trike wil rijden dan huur ik er wel 1. *D

Trouwens, laten triker(s) hier wel\'es van zich horen?

Nitromax had toch een maat met een trike ?
Trikes zijn ook wel lachen, denk dat ik er voor de gein ook wel een keertje een ga huren, eens kijken hoe dat rijd. Alleen met files heb je inderdaad een nadeel, nee doe mij dan inderdaad gewoon een motor waarmee je overal tussendoor kan. Heb me zo erg lopen ergeren aan een file van de week. Deed anderhalf uur over 20 kilometer. Had ik toen maar de motor bij me.....
 
Wat een gezonde ruzies om wat voor fietsen er gereden worden. Ik dacht dat jullie daarom ook een choppergedeelte hadden ingericht.

Wat je rijdt zal je passie zijn, maar als we geld als water hadden dan kochten we waarschijnlijk allemaal meerdere soorten motoren.
Toen ik nog een wat sportievere motor reed keek ik kwijlend naar hoe cool die choppers voorbij kwamen, Nu ik een chopper rij kijk ik kwijlend naar die snelle fietsen. Het gras bij de buren is altijd groener.

Welkom Abby, koop een fiets die niet standaard is, of versierd met standaard catalogus onderdelen.
 
Op Maandag 05 november 2001 23:29 schreef JK het volgende:
Nitromax had toch een maat met een trike ?
Nitromax heeft zelf een trike! :)
Zo\'n klein 4.2 liter Jaguar straight 6 automatic dingetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan