Opstapper of Starter?

Een trike is toch zo\'n ding die de nadelen van een auto combineerd met de nadelen van een motor :?

Is dat belangrijk dan :? Ik heb mijn motor niet omdat het zo verschrikkelijk handig is maar omdat ik het leuk vind om op het ding te rijden. Geef me geld en ruimte om te stallen en ik koop ook een trike *D
 
Een trike is toch zo\'n ding die de nadelen van een auto combineerd met de nadelen van een motor :?
net als een zijspan, al is dat meer een motor, je hebt er in ieder geval een motorrijbewijs voor nodig.

Trikes hebben natuurlijk niks met motoren te maken. Is gewoon een oto (kever) met een wiel te weinig. Is er voor de life-styler die geen motorrijbewijs kan halen. Als het in duitsland mooi weer is barst het ervan, en maar zwaaien.... erg grappig.... })

Je lacht sowieso wat af in duitsland....
we kwamen wat van die ape-hangers tegen terwijl ik op zeer verantwoorde wijze een oto passeerde... de duke-a-teer achter mij dacht dat deze tegenliggers van schrik hun armen hadden omhoog gegooid *D *D
 
Trikes hebben natuurlijk niks met motoren te maken. Is gewoon een oto (kever) met een wiel te weinig. Is er voor de life-styler die geen motorrijbewijs kan halen. Als het in duitsland mooi weer is barst het ervan, en maar zwaaien.... erg grappig....

Je hebt ook trikes waar je een motorrijbewijs voor nodig hebt. Is afhankelijk van het ledig gewicht.

Waar zijn die robin driewielers dan voor? Voor de life-styler die geen autorijbewijs kan halen?
 
Toen ik nog een wat sportievere motor reed keek ik kwijlend naar hoe cool die choppers voorbij kwamen, Nu ik een chopper rij kijk ik kwijlend naar die snelle fietsen. Het gras bij de buren is altijd groener.

Dus toch spijt van je chopper??? }) :) :) :) :) :) :) :) :)

Maar zo is het, gewoon de fiets kopen die je wilt hebben, smaken verschillen. Er zijn ook mensen die in die lelijke Fiat Multipla rondrijden, die vinden dat ook schitterend. Laat ze lekker, iedereen z\'n eigen keus en smaak. Zou niet goed zijn als iedereen op dezelfde motor zou rijden toch? Mijn voorkeur blijft bij Naked, Offroad, Sport-toer en supersport, maar echter geen chopper. :)
 
Hmmm.., beetje overtrokken GUZ!
Sommige mensen rijden nou eenmaal graag op een trike en dat heeft NIETS te maken met het wel of niet halen van een motorrijbewijs. :(
Er zijn ook wel jongens/meiden bij die een trike rijden omdat ze een handicap hebben en zich toch graag willen voortbewegen anders dan in een auto!
Die vriend van ons waar ik het hier eerder over had heeft een handicap en doordat hij van kinds af aan een grote passie heeft voor alles wat met motoren van doen heeft is het prachtig om te zien dat ook zij de mogelijkheid hebben om te rijden op een machine die het midden houdt tussen de auto en de motor! *D
Dus als je weer\'es een in jouw ogen \'happy\' apehangertriker tegenkomt... t\'is niet altijd zoals je denkt dat het is.

Uh...TT,

Nog goed geslapen? :)
En een trike is beslist geen \'ding\'. Met ietsiepietsie meer respect benoemen he. Een ding is iets waar je geen naam aan kunt geven, of niet wilt geven. Dus nog ene keer... Trike of noem het driewieler of van mijn part 3wheeler. :P
 
Cross-trike is ook heel stoer :) Je moet alleen niet vergeten dat je 2 wielen achter je hebt ipv 1. Kennis van me was dat vergeten toen ie tussen 2 paaltjes door reed in het bos ;)
 
Ok TT jij je zin! ;)

En JK hoe is het met die paaltjes afgelopen?
Ha, ha, k\'zie \'t al helemaal voor me. T\'is een iewat lullige blunder en dan maar proberen zo \'cool\' mogelijk te blijven... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan