optie PM (persoonlijk mail)

MF 1981 HS

Geblokkeerd account
17 mei 2003
1.379
0
Het leek me fijn om de mogelijkheid te maken elkaar een PM of miniatuur persoonlijk mailtje te kunen sturen

Dat heb ik meerdere malen gehad op verschillende forums als de persoon geen MSN acount heeft en je hem of haar persoonlijk wat wil vragen en niet open opt forum wil gooien waar er nog een hele bende mee kunnen lezen..Dat er die mogelijkheid is elkaar een kleine bericht te kunnen sturen

Dat schijnt mogelijk te zijn als je op de nick name klik en er een optie van PM komt te staan bij zijn profiel

Ik hoop dat ook jullie het een goed idee gaan vinden

Groet
Chrisje
 
In profiel van mensen kun je hun emailadres vinden. Als er geen emailadres staat, dan willen ze blijkbaar geen contact of spam ;)
Wat je wilt is wel mogelijk, alleen ik denk dat de ontwikkelaars daartoe nogal wat tijd voor nodig hebben. Misschien, als ze goed geluimd zijn... :)
 
In profiel van mensen kun je hun emailadres vinden. Als er geen emailadres staat, dan willen ze blijkbaar geen contact of spam ;)
Wat je wilt is wel mogelijk, alleen ik denk dat de ontwikkelaars daartoe nogal wat tijd voor nodig hebben. Misschien, als ze goed geluimd zijn... :)


zeg dan gewoon dat ze lui zijn :+
 
In profiel van mensen kun je hun emailadres vinden. Als er geen emailadres staat, dan willen ze blijkbaar geen contact of spam ;)
Wat je wilt is wel mogelijk, alleen ik denk dat de ontwikkelaars daartoe nogal wat tijd voor nodig hebben. Misschien, als ze goed geluimd zijn... :)


Mail adres is gelijk zo resoluut..

terwijl dit de mogelijkheid geef eventuele probleempjes onder elkaar ook persoonlijk op te kunnen lossen..

Dat recht hebben we toch alemaal.. eventuele uitleg of excuses aan te bieden of enkele tips aan te geven die niet voor derden zijn bedoeld..
 
ze moeten ook ff een optie inbouwen dat je maar 1x in de 5 seconden kunt posten

dat is meer dan genoeg, en je bent van de irritante dubbele postings af
 
Personal Messages is al eens overwogen, en is vrij snel afgeketst.

Tegenwoordig is instant messaging en mail zo ingeburgerd dat de toegevoegde waarde van PM nihiel is (in onze mening).

Dubbelpostbeveiliging zou prettig izjn, moet ik het eens met Banaan over hebben.
 
Humor... van de ene kant krijgen we de opmerking dat het forum zo traag is... en van de andere kant moeten er meer opties in :)

PM's zijn (zoals Dudirudi al aangeeft) al een paar keer overwogen, maar aangezien iedereen wel MSN, ICQ of e-mail heeft is de toegevoegde waarde erg laag IMO.
 
Ok ,,, thnx voor jullie reakties

Dan mag dit topic gesloten worden

Liefs chrisje :)
 
Het leek me fijn om de mogelijkheid te maken elkaar een PM of miniatuur persoonlijk mailtje te kunen sturen

Dat heb ik meerdere malen gehad op verschillende forums als de persoon geen MSN acount heeft en je hem of haar persoonlijk wat wil vragen en niet open opt forum wil gooien waar er nog een hele bende mee kunnen lezen..Dat er die mogelijkheid is elkaar een kleine bericht te kunnen sturen

Dat schijnt mogelijk te zijn als je op de nick name klik en er een optie van PM komt te staan bij zijn profiel

Ik hoop dat ook jullie het een goed idee gaan vinden

Groet
Chrisje
Die optie bestaat ongeveer al, je moet daarvoor de volgende tags gebruiken:
Code:
[whisper=username]Je bericht hier...[/whisper]
Hiermee verschijnt het bericht alleen bij degene waarvan je de username hebt opgegeven...
 
Ok...er bestaat de kans om gewoon te E-mailen
Ikzelf als ik even vlug wat wilde doorgeven stuur dan veel makkelijker zo PM... eer je een E-mail compleet heb staan kan je pas typen :Z

Ben ik zo ongeduldig geval??.. :X .. zal best eens kunnen dan

E-mail is gewoon veeeeel te sloom

maar het lukt zo ook wel hoor...dan maar geen mail sturen..zullen er een hele hoop mee eens zijn


Thnx voor reageren.. :}

Dat is wel beter geregeld hier dan bij de andere

Jullie als Moderators staan wel vlugger klaar en reageren met zn allen veel rapper op een vraag .. :}
 
testje


[whisper=Kubiekdriehoekje]zo dus[/whisper]

[edit]

dus als ik het goed heb zien de poster en degene waarnaar je whispert enkel de commentaar?

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
testje


[whisper=Kubiekdriehoekje]zo dus[/whisper]
Hmm, ik zie niet dat het voor kubiekdriehoekje bedoeld is, dus het werkt.

:+

Edit: Ik heb het ff aan Banaan gevraagd, maar wij mods kunnen alle whispers zien. 8-) :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan