** Opties circuittraining SP groep **

Waarvoor kies je?

  • circuitdag 9 aug

    Stemmen: 0 0,0%
  • TOMS 21 aug

    Stemmen: 1 5,3%
  • CSS 23 aug

    Stemmen: 1 5,3%
  • VRO3 10 sept

    Stemmen: 1 5,3%
  • circuitdag 19 sept

    Stemmen: 2 10,5%
  • VRO3 30 sept

    Stemmen: 1 5,3%
  • CRT 6 okt

    Stemmen: 13 68,4%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Inmiddels ook voor de 17e augustus opgegeven:

Hallo Peter Gerrits

U heeft zich op gegeven voor de volgende dagen:

#       Soort       Datum       Kosten
1       CRT Data       vrijdag 6 oktober 2006       € 190
2       CRT Data       donderdag 17 augustus 2006       € 190
Totaal bedrag:       € 380
Uw inschrijving is bij CRT binnengekomen, dit bericht houdt echter niet in dat uw inschrijving geaccepteerd is.Aan de hand van inschrijvingen worden de groepen ingedeeld en pas nadat de groepen ingedeeld zijn is er overzicht of er overboekingen zijn voor een bepaalde datum. Mocht het zo zijn dat u vanwege een overboeking niet deel kunt nemen wordt u hiervan op de hoogte gesteld en gezocht naar een vervangende datum.Krijgt u geen bericht dan ontvangt u de bevestiging van deelname en tijdschema ongeveer 3 weken voor aanvang evenement.
 
@hakman en de rest: Ik moet me denk ik helaas afmelden. Hoe graag ik het ook wil, ik moet een beetje op de centjes letten. Ik ga nog op vakantie met de motor, kwil nog een rapid module installeren enz. Een ritje assen is ook weer een hoop benzine en banden voor me, dus ik moet keuzes maken. helaas. Ik wens jullie veel plezier en lees graag jullie reacties
 
OK, mits ( :+ ) je een leuke training weet te regelen op Spa/Francorchamps in het voorjaar van 2007. Is mijn droomcircuit, maar ik heb er nog nooit gereden.
 
OK, mits ( :+ ) je een leuke training weet te regelen op Spa/Francorchamps in het voorjaar van 2007. Is mijn droomcircuit, maar ik heb er nog nooit gereden.
Ik voel enige druk hahaha. Maar is goed, ik zal eens kijken wat ik voor je/ons kan regelen. Tegen die tijd ben jij een ervaren cirquitrijder en ik nog maar een rookie. O-) Maar wetende dat ik in de eifel genoeg kan oefenen zal het verschil niet al te groot zijn! :9
 
In welke groep zitten jullie op 17 augustus?
Ik zit in groep C.
Heb van CRT Holland vernomen dat we op de dag zelf, 'smorgens in het mediacentrum, nog van groep kunnen wisselen.
Ik ga dat doen, want m'n maat zit in groep B.
 
In welke groep zitten jullie op 17 augustus?
Ik zit in groep C.
Heb van CRT Holland vernomen dat we op de dag zelf, 'smorgens in het mediacentrum, nog van groep kunnen wisselen.
Ik ga dat doen, want m'n maat zit in groep B.

groep A
 
He H@nsie, is het mogelijk dat je in de loop van de dag naar een andere groep wordt overgeplaatst?
Stel, je houd de boel makkelijk bij en vind het haast "saai"

Bij de meeste circuitdagen is dit wel mogelijk.
Dit is echter voor mij ook de eerste keer via CRT en ze komen in mijn ogen wel wat professioneler over als andere organisaties....
'T zal in ieder geval moeilijker naarmate de groepen voller zitten.... als er in een andere groep iemand "uitvalt" (om wat voor reden dan ook) is er misschien kans..

Ik zou gewoon ff bellen :) dan weet je 't zeker.
 
Oh, en we gaan trouwens via duitsland rijden (nordhorn, coevorden, hoogeveen etc.)
Hebben we gisteren ook gedaan naar de Rizla racing gedoe en dat was toch weer iets sneller als via Vasse, Hardenberg, Dedemsvaart....

Ik hoop op MOOI weer !! :)
(zoals gisteren daar.. weer was echt super)
 
Is vanoet het doarp wa rechter.
Wij gaan over vriezenveen, hardenberg enz.
Ik spreek je daar wel!!
 
Oh, en we gaan trouwens via duitsland rijden (nordhorn, coevorden, hoogeveen etc.)
Hebben we gisteren ook gedaan naar de Rizla racing gedoe en dat was toch weer iets sneller als via Vasse, Hardenberg, Dedemsvaart....

Ik hoop op MOOI weer !! :)
(zoals gisteren daar.. weer was echt super)

Gaat denk ik niet lukken.... :N -O- -O-

Morgen komen we steeds meer onder invloed van een lagedrukgebied, met de kern bij Het Kanaal, te liggen. De zon kan in de ochtend nog even te zien zijn maar gedurende de dag gaat de bewolking overheersen en zullen talrijke buien vanuit het zuiden het land binnentrekken. Bij de buien zijn onweer en windstoten mogelijk. Lokaal kan het flink doorregenen. Bij een zwak tot matige zuidoosten wind komt de temperatuur uit rond de 21-23 graden. ’s Avonds komt er een storing dichterbij die in de nacht van donderdag op vrijdag passeert.

En ik heb geen regenpak..... B|
 
Kan ook meevallen hoor. Dit is de verwachting van het KNMI van 16.30 uur:

'Morgen overdag lijkt het weer op dat van vandaag. Er is af en toe zon, maar er is ook kans op een onweersbui. De middagtemperatuur wordt ongeveer 23 graden. De zuidenwind is meest zwak tot matig, rond kracht 3.'

Vandaag een paar keer gekeken op de buienradar. Vanaf het begin van de middag onstaan er binnenlands buien, die in een rijtje opschuiven naar het noordoosten. Je moet maar net in zo'n rijtje zitten. Het begon vandaag bij Zwolle (in Noord Nederland dan hè, de rest boeit niet), trok naar Assen :( en zo verder naar Groningen. Er was dus net een buitje, maar de rest van de dag prima.

Zo kan het dus morgen ook zijn!
 
Oh, en we gaan trouwens via duitsland rijden (nordhorn, coevorden, hoogeveen etc.)
Hebben we gisteren ook gedaan naar de Rizla racing gedoe en dat was toch weer iets sneller als via Vasse, Hardenberg, Dedemsvaart....

Ik hoop op MOOI weer !! :)
(zoals gisteren daar.. weer was echt super)
ben je ook geweest bij de rizla racing day? Ik ook, waar zat je? Ik op de geert-timmer tribune...
leuke races gezien, toen jos the boss en stukje formule 3 en daarna naar huis.
 
Een CRT doen is super! Ribbel zal het met me eens zijn, want die had vééél betere tijden dan ik. Voor mij was het een 'steile leercurve' en de geïnteresseerde kan ik per sessie laten zien wat ik uitgericht en verbeterd heb. Op mylaps.com kun je, met het nummer van je transponder, ronde voor ronde nagaan wat je gedaan hebt.

* eerste sessie: rondrommelen om het circuit te leren kennen. De marshal trekt zo'n groep trouwens binnen de kortste keren aan stukken omdat ie voor zijn gevoel langzaam gaat. En dat is op dat moment veel sneller dan de helft van de groep kan.

* tweede sessie: elke tijd is beter dan de beste uit de eerste sessie maar bar onregelmatig. Het zit er nog niet in. Bij de groep blijven is voor mij op dat moment niet weggelegd.

* derde sessie: na elke twee ronden een sprongetje met zo'n vier seconden naar beneden, vrij systematisch. Het is dus aan het komen.

* vierde sessie: na de opwarmronde (die niet meetelt natuurlijk) constant rond de persoonlijk beste tijd gereden. De beste tijd in de vierde sessie gescoord.

So far so good, een goed gevoel. Tot de tijd kwam. Ik ben langzaam, zit op 2/3 (van voren gerekend) van het veld :( Ik weet ook wel waarom, op de rechte stukken schroef ik het gas gewoon niet vol open. Als ik van daar uit aan het remmen sla, is mijn bochtensnelheid aan het begin van de bocht te laag. De snelle gasten vliegen mij juist op de rechte stukken voorbij, terwijl ik de langzame rijders juist in de bochten inhaal door een krappere lijn te kiezen. ik ben gewoon een vermomde tourrijder Er moet nog zo'n tien seconden van af kunnen. Klus voor de 6e oktober! *O* *O*

Overigens geen stukken, ook niet van H@nsie en Ribbel, al maakte de laatste wel een mooi uitstapje. Moet ie zelf maar vertellen.
 
Mooi stukkie!

Ik niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers......

B| B|

Vorig jaar een CRT van Honda Nederland gevolgd, maar dat hield op na de 2e sessie vanwege een ernstig ongeluk.
Dit jaar is/ gaat het er niet van komen, denk ik. :N
bedoel je op de Honda Family day? Toen er een auto van het circuit was gevlogen of niet??
 
Overigens geen stukken, ook niet van H@nsie en Ribbel, al maakte de laatste wel een mooi uitstapje. Moet ie zelf maar vertellen.

Yep, bij het uitremmen/inhalen van uitgerekent Hakman,ging het ff ietsje mis.
Kwam iets te laag/hard de bocht in,waardoor ik hem niet af kon maken.
Klein stukje buiten de baan gecrossed, daarna weer verder *D

Verder een verschikkelijk gave dag gehad en veel geleerd, ook een echte aanrader als je niet zo veel ervaring hebt.
Kan niet wachten to 6 october, kijken of ik weer wat van m'n tijd af kan knabbelen. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan