Optimate III

Charlie

MF veteraan
24 feb 2003
1.239
1
Amersfoort
Even een vraagje hiero.
Bij een motorshop 52,50 eurioos dokken (+ een kleine 4 eur verzendkosten) voor een Optimate III, is dat de moeite waard?
 
bij kalsbeek zag ik ze van t weekend voor 49 eurotjes liggen O-)
:^ Heb die van mij ook bij Kalsbeek gehaald voor minder dan 50 euro.
Na beschermende kleding een van de beste aankopen voor een motorrijder.
:^
Kvind pinlock niet fijn, bovenste randje blijft in m'n blikveld B|
Die van mij sluit niet meer aan, wat tot bijzondere effecten leidt B| Wordt weer knutselen dus nou sluit mn hele vizier niet meer lekker aan geloof ik en daar word ik ook niet echt *O* van.

Verder wel goed zo'n pinlock, maar misschien toch es Fogcity proberen. Of Dreft ofzo :P
Bij www.mototravel.nl is deze te koop voor € 44,50 en dat is incl. verzendkosten als ik me niet vergis :}
Artikel 2 Prijzen.

2.1 Alle prijzen zijn in Euro’s en zijn inclusief 19% BTW en zijn exclusief verzendkosten.


Tenzij je het afhaalt natuurlijk, dan betaal je idd geen verzendkosten ;)




--edit--
wordt ik :?
 
Laatst bewerkt:
Die van mij sluit niet meer aan, wat tot bijzondere effecten leidt B| Wordt weer knutselen dus nou sluit mn hele vizier niet meer lekker aan geloof ik en daar word ik ook niet echt *O* van.

Verder wel goed zo'n pinlock, maar misschien toch es Fogcity proberen. Of Dreft ofzo :P--edit--
wordt ik :?

Moet je m er even uithalen, en die pinnetjes draaien, daarmee kan je 'm stellen (strakker zetten dus). Dat randje went vanzelf wel, na een paar keer rijden merkte ik er niks meer van.
 
Die van mij sluit niet meer aan, wat tot bijzondere effecten leidt B| Wordt weer knutselen dus nou sluit mn hele vizier niet meer lekker aan geloof ik en daar word ik ook niet echt *O* van.

Ik gebruikte zelf fogcity, nooit last of problemen gehad :}
Heb nu een andere helm die niet beslaat ;)
 
Accustokersladers...

Da's toch zo'n ding wat je gebruikt om je accu droog te stoken in de winter als je meer dan 2 motoren hebt?

Kijk, als je nou een LT hebt met een transponder, zendapparatuur, zwaailichten, koffiezetapparaat enz... Tja, DAN heeft zo'n accustoker nut.
 
Even een vraagje hiero.
Bij een motorshop 52,50 eurioos dokken (+ een kleine 4 eur verzendkosten) voor een Optimate III, is dat de moeite waard?

kosten normale adviesverkoopprijs geloof ik €65, ik heb em zelf ergens voor 50 gekocht toen ie was afgeprijst, tis in ieder geval een goed apparaatje :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan