Optitune gestopt?

Recent zelf een klant voor banden gehad die deze had besteld en betaald, maar vervolgens geen contact meer kreeg met de betreffende motorzaak. Dat bleek dus uiteindelijk optitune te zijn.

Ik heb vervolgens zelf ook op diverse manieren geprobeerd om met hen in contact te komen. Wilde eigenlijk weten wat er aan de hand was, en of ik mogelijk iets kon betekenen om hun klanten toch op een of andere manier van dienst te kunnen zijn, maar helaas geen contact kunnen krijgen.

Ik hoop van harte dat de gedupeerde klanten op z'n minst hun geld terug krijgen, want uiteindelijk zijn zij dus de dupe.
Ondertussen probeer ik toch te kijken of er ergens ingangen zijn om iets te kunnen regelen met betrekking tot hun huidige inboedel (gereedschap/onderdelen), maar verwacht er niet al te veel van. Maar mocht iemand iets horen, dan zou ik het op prijs stellen als ze even met mij in contact treden.
 
Kom met toeval dit topic tegen. Zelf op 15 september iets besteld. Levering kwam maar niet en meerdere malen telefonisch en via de mail contact gezocht. Uiteindelijk na meerdere malen proberen iemand aan de telefoon gehad die zei dat er wat problemen waren met de levering vanuit de leverancier.

Van de week weer contact gezocht maar wederom niets. Toen toch maar eens gaan googlen en daar de reviews en facebook pagina gezien.

Zojuist even een google actie op de naam "Mark van A." gedaan en dit tegen komen: Welkom
Zelfde naam, zelfde regio. Relatief grote kans dat 't om dezelfde persoon gaat, al kan ik dat niet bewijzen.

Modbreak:

Persoonsgegevens geanonimiseerd

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, ik ben er dus kennelijk ook ingestonken. Website is up and running tot en met betalen aan toe. Maar leveren dus niet.
Heb net, zonder veel hoop, een mail gestuurd, volgens de leveringsvoorwaarden mag hij tot 4 december leveren.
Daarna zal het wel aangifte worden, rechtsbijstand erop en fluiten naar de centen....
 

Modbreak:

Persoonsgegevens geanonimiseerd

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Heb je deze persoon al benaderd om zeker te zijn dat er geen verwarring is?
Zou een beetje lullig zijn als diegene toevallig een naamgenoot is die nu onterecht zwart gemaakt wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je deze persoon al benaderd om zeker te zijn dat er geen verwarring is?
Zou een beetje lullig zijn als diegene toevallig een naamgenoot is die nu onterecht zwart gemaakt wordt.
Lijkt me sterk, zeker omdat deze flip acuut zijn LinkedIn profiel heeft verwijderd........

Gelukkig had ik al een screenshotje, deze is met de aangifte mee naar de politie. :W
 
Als je je ziel en zaligheid in een zaak stopt, de boel verkoopt met het oog op voortzetting van de toko en vervolgens je naam wordt vern**** door iemand die alleen maar instapt om even wat snel geld te maken.. Walgelijk. Ik hoop dat de huidige "zaakvoerder" op zijn snufferd gaat met deze praktijken.
 
Als je je ziel en zaligheid in een zaak stopt, de boel verkoopt met het oog op voortzetting van de toko en vervolgens je naam wordt vern**** door iemand die alleen maar instapt om even wat snel geld te maken.. Walgelijk. Ik hoop dat de huidige "zaakvoerder" op zijn snufferd gaat met deze praktijken.
Je vraagt je af of dat bewust is, of dat er wat anders speelt. Neem tenminste aan dat Optitune niet voor een paar luttele euro's verkocht is.
 
Eindelijk is de website uit de lucht gehaald..
9A71F586-95B2-4ECB-BE4F-2CB92416B60F.png
 
Prima dat deze oplichter is verwijderd. :W
Niet alleen vervelend voor klanten die reeds betaald hebben maar ook voor het vertrouwen dat ook bij anderen is geschonden om via internet te bestellen.
Dus is het ook vervelend voor websites die wel te goeder trouw zijn.

Wat mij betreft zet Tr@x ook de screenshot van de linked-in en mailadres van die engerd ook hier vol in beeld.
Dit soort onderkruipsels die de kluit bedonderen mogen uitgebreid aan de schandpaal!!:X
 
Faillissement Optitune Bike Performance B.V. te Waddinxveen (F.09/18/416) - FaillissementsDossier.nl

Toko is dus failliet verklaard inmiddels. Gedupeerden kunnen zich melden bij de curator.
 
Laatst bewerkt:
Faillissement Optitune Bike Performance B.V. te Waddinxveen (F.09/18/416) - FaillissementsDossier.nl

Toko is dus failliet verklaard inmiddels. Gedupeerden kunnen zich melden bij de curator.
In de categorie "veren plukken van een kale kip" .....

En ondertussen gaat dit pretpakket gewoon door met z'n klussenbedrijf, benieuwd of hij daar ook mensen oplicht.
 
In de categorie "veren plukken van een kale kip" .....

En ondertussen gaat dit pretpakket gewoon door met z'n klussenbedrijf, benieuwd of hij daar ook mensen oplicht.
Wat voor klussenbedrijf is dat dan? Kan via Pb als je wil. Ik woon vlakbij Strijen en heb wat werk aan huis vandaar, wil natuurlijk niet opgelicht worden.
 
In een eerder bericht staat een link naar zijn bedrijfje:

Zojuist even een google actie op de naam "Mark van A." gedaan en dit tegen komen: Welkom
Zelfde naam, zelfde regio. Relatief grote kans dat 't om dezelfde persoon gaat, al kan ik dat niet bewijzen.


Heeft er toch alle schijn van dat dit 'm is.......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de categorie "veren plukken van een kale kip" .....

En ondertussen gaat dit pretpakket gewoon door met z'n klussenbedrijf, benieuwd of hij daar ook mensen oplicht.

Daar valt niet veel te bedonderen. Tenzij ie vooraf betaald wilt worden.

Ben wel benieuwd of hier sprake is van een vooropgezet plan of dat het faillissement door andere redenen is veroorzaakt.
 
Ik ken een oud medewerker, klote voor hem. Onder de oude eigenaren, fijne mensen, een goede baan bij een goed lopend bedrijf.
Ik had al twijffels na de verkoop. En die zijn bewaarheid.
 
Daar valt niet veel te bedonderen. Tenzij ie vooraf betaald wilt worden.

Ben wel benieuwd of hier sprake is van een vooropgezet plan of dat het faillissement door andere redenen is veroorzaakt.
Nu dat is vaak precies zoals ze werken.
Bij een grote klus gaan ze beginnen met slopen. (je zit dan al met veel zooi)
Ineens moet dan flink bedrag vooruitbetaald worden voor aankoop van materialen. Na de betaling wordt het stil.....................................:z

Verschillende keren gezien op TV...................:X
 
Van de zomer als was ineens Motorkledingdumpdag weg uit het pand.

Why??????
De Blokker sluit ook meerdere filialen. Als er te weinig leefbaarheid in een vestiging zit dan gaat de deur dicht.

Deze gasten zie ik nog niet direct als onbetrouwbaar.
Alleen de naam geeft een verkeerde indruk. Net alsof je alleen vandaag dump-spul goedkoop kan kopen en dat het morgen duurder gaat zijn.........................??
Wel vaker bij hun gekeken, op de beurs en ook wel eens in de winkel, maar kan daar nooit iets vinden waar ik blij van word. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan