robgeelen
Rookie
Recent zelf een klant voor banden gehad die deze had besteld en betaald, maar vervolgens geen contact meer kreeg met de betreffende motorzaak. Dat bleek dus uiteindelijk optitune te zijn.
Ik heb vervolgens zelf ook op diverse manieren geprobeerd om met hen in contact te komen. Wilde eigenlijk weten wat er aan de hand was, en of ik mogelijk iets kon betekenen om hun klanten toch op een of andere manier van dienst te kunnen zijn, maar helaas geen contact kunnen krijgen.
Ik hoop van harte dat de gedupeerde klanten op z'n minst hun geld terug krijgen, want uiteindelijk zijn zij dus de dupe.
Ondertussen probeer ik toch te kijken of er ergens ingangen zijn om iets te kunnen regelen met betrekking tot hun huidige inboedel (gereedschap/onderdelen), maar verwacht er niet al te veel van. Maar mocht iemand iets horen, dan zou ik het op prijs stellen als ze even met mij in contact treden.
Ik heb vervolgens zelf ook op diverse manieren geprobeerd om met hen in contact te komen. Wilde eigenlijk weten wat er aan de hand was, en of ik mogelijk iets kon betekenen om hun klanten toch op een of andere manier van dienst te kunnen zijn, maar helaas geen contact kunnen krijgen.
Ik hoop van harte dat de gedupeerde klanten op z'n minst hun geld terug krijgen, want uiteindelijk zijn zij dus de dupe.
Ondertussen probeer ik toch te kijken of er ergens ingangen zijn om iets te kunnen regelen met betrekking tot hun huidige inboedel (gereedschap/onderdelen), maar verwacht er niet al te veel van. Maar mocht iemand iets horen, dan zou ik het op prijs stellen als ze even met mij in contact treden.