OpTV met sticker MF

dokker

MF'er
10 jul 2006
105
0
stavoren
|( ,kijk nu op dit moment naar sbs en zie 2 motorscheurders met mf-sticker,aangehouden en moesten de sticker er af halen.Heb ik ze er net op geplakt,maar zo als hun rij ik natuurlijk niet _O- :W *O* ,
daa-grtn, 8-)
 
|( ,kijk nu op dit moment naar sbs en zie 2 motorscheurders met mf-sticker,aangehouden en moesten de sticker er af halen.Heb ik ze er net op geplakt,maar zo als hun rij ik natuurlijk niet _O- :W *O* ,
daa-grtn, 8-)

Het is allemaal herhaling van een paar jaar terug,denk ik .Het is vakantie tijd dus laten ze ons allemaal het voor de 4e maal zien,geloof dat de piloten zich nu een krul in hun l.l lachen hierover. Maar even eerlijk zeggen ,de beelden spreken voor zich zelf ,dubbele streep blijft dubbele streep,al zat er een onderbroken streep tussen .
Daa-grtn, 8-)
 
heh, vond et wel grappig om te zien, maare over de sticker, normaal zeuren ze er volgens mij nie om, maar vanwege de camera wel... *et zijn gewoon allemaal @#$@#^$@^#@*!!!!! Voor et geval een motorsmeeres dit leest :p bedoel jullie niet ;)
 
Ah, je hebt ze vandaag nog gesproken begrijp ik :?

;)
 
Zal morgenavond kijken naar de herhaling van deze herhaling, bedankt voor de tip.

En als dit al zolang geleden is wie was dan deze MF-er? hij zal er toch vast wel een topic over hebben gestart
 
Terug
Bovenaan Onderaan