Opvallend...

Hans uut Zwolle

Die hard MF'er
14 okt 2014
619
74
Zwolle
Afgelopen weekend ben ik een aantal keren heen en weer gereden naar het TT circuit,
omdat ik daar moest/mocht werken.
Met name op de racedag was ik wat aan de late kant, en dus kwam ik in de file terecht.
Ik vond het opvallend hoe de koekblikkers ruimte maakten voor de ertussendoor rijdende motoren. Sommigen bijna overdreven ver naar links, over de redresseerstrook.
Hulde aan deze mensen.... :} :} :}
 
full
 
Dat soort mensen geef ik altijd een dikke duim omhoog als ik ze passeer :t Vind dat wij motorrijders onze dankbaarheid moeten tonen zodat zij zien dat we hun gebaar opmerken en waarderen, en zo ook meer automobilisten aansporen om zo te zijn. Amen.
 
en ondertussen 50 rijbewijzen aldaar ingevorderd....ze leren het ook nooit om zich daar te beheersen.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend ben ik een aantal keren heen en weer gereden naar het TT circuit,
omdat ik daar moest/mocht werken.
Met name op de racedag was ik wat aan de late kant, en dus kwam ik in de file terecht.
Ik vond het opvallend hoe de koekblikkers ruimte maakten voor de ertussendoor rijdende motoren. Sommigen bijna overdreven ver naar links, over de redresseerstrook.
Hulde aan deze mensen.... :} :} :}

Vind ik zwaar overdreven, net als die overijverige motorrijders die naar jan en alleman hun voet uitsteken om ze te overladen met dankbetuigingen.
 
Vind ik zwaar overdreven, net als die overijverige motorrijders die naar jan en alleman hun voet uitsteken om ze te overladen met dankbetuigingen.

Het is ook overdreven, maar soms is dat de enige manier om iets duidelijk te maken. Wat er vooral zwaar overdreven voelt, is om het de hele tijd te doen. MAAR zo'n automobilist ziet dat maar één keer natuurlijk, en ik ben ook wel zo'n positivoos die gelooft dat die bedankjes echt zin hebben.
 
Tja rondom Assen begrijpen ze het wel maar de A28 af naar huis was het al weer over met die hoffelijkheid. Weer de gewone = dagelijkse ellende van "waarom zou ik rekening houden met een ander".
 
Terug
Bovenaan Onderaan