opvoeren van m\'n Jawa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stop er weer mee want ik moet weer sleutelen, bij het tanken heeft de jiffy het begeven. Volgens mij kan er echt 12 liter in.

12 liter in een jiffy :? :? :? :?

Toch wel een bijzondere machine hoor
laugh2.gif
 
Laatst bewerkt:
Nou.... het was dus idd een \"xxxgert\"-grapje...

Is van een maat van mij, die ik al weken over probeer te halen om member van het MF te worden.
Meestal zeiken wij Jawa totaal af (na het Oos-West gebeuren dan).

Maar heel leuk MarT3in, alleen neem ik aan dat je niet met deze nick verder wil.

Ik had al zo\'n vermoeden door de relatie Jawa-R6...

:z |( :z |( :z |(
 
Degenen met een middenbok hebben dat ook hoor.

Heb je gelijk in, maar niet allemaal ;) Er zijn offroads met een middenbok, maar geen jiffy. En supersports zonder middenbok maar weer wel een jiffy. Ach what the fuck. jiffy = zijstandaard. :)
 
Op donderdag 07 februari 2002 12:01 schreef RAYF4 het volgende:Dalijk ff naar het RIAGG, kheb een trauma opgelopen omdat na twee jaar blijkt dat ik niet op een supersport rij

en, hoe was \'t?
 
godallemachtig, ik trek met mijn intruder nog een jawa bij het stoplicht eruit, en dan moet ik \'m eerst nog uit de schuur halen, starten warmdraaien, lampentest doen, alles checken, naar het betreffende stoplicht rijden en dan...ja zelfs dan ben ik nog eerder weg......!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
 
Drie maal raden waarmee ik nu typ.....en het is niet m\'n neus.... })
Zullen we maar weer ontopic gaan ?

GADVER, je weet niet wie er aan het toetsenbord heeft gezeten en dan ben jij lekker aan het typen met je tong.... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan