'opvoeren' yamaha xt 600

gixfighter

MF'er
8 feb 2004
198
0
Steenbergen
Wie weet er hoe een yamaha xt 600 uit 1989 gemakkelijk is op te voeren?
Scheelt een andere uitlaatdemper veel in vermogen en zitter er 'verborgen' begrenzers? Heb namelijk in mijn derde versnelling net iets te weinig vermogen om op het achterwiel te blijven rijden. Kan tandwielen wel aanpassen, maar gaat ie ook weer meer toeren maken en verbruiken en ik gebruik hem voor woon werk verkeer.
 
Wie weet er hoe een yamaha xt 600 uit 1989 gemakkelijk is op te voeren?
Scheelt een andere uitlaatdemper veel in vermogen en zitter er 'verborgen' begrenzers? Heb namelijk in mijn derde versnelling net iets te weinig vermogen om op het achterwiel te blijven rijden. Kan tandwielen wel aanpassen, maar gaat ie ook weer meer toeren maken en verbruiken en ik gebruik hem voor woon werk verkeer.

Andere uitlaatbocht erop en een Supertrapp demper *D
 
Wie weet er hoe een yamaha xt 600 uit 1989 gemakkelijk is op te voeren?
Scheelt een andere uitlaatdemper veel in vermogen en zitter er 'verborgen' begrenzers? Heb namelijk in mijn derde versnelling net iets te weinig vermogen om op het achterwiel te blijven rijden. Kan tandwielen wel aanpassen, maar gaat ie ook weer meer toeren maken en verbruiken en ik gebruik hem voor woon werk verkeer.

Kijk hier eens ; http://www.kedo.com/
 

Supercrap zou ik nooit kopen, heb het al eens gezien en geeft niet al te veel vermogen. Een andere demper geeft meer vermogen. Ik weet niet of de XT600 een dubbele carb heeft, indien die een enkele heeft zou men kunnen overwegen om een andere carb te monteren, veel meer lol aan en win je ook nog eens echt vermogen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan