opvoeren????

bikermom

Rookie
26 mrt 2003
28
0
Roermond
heb misschien een heel domme vraag, maar ach, die niet waagt die niet wint.
Als je nou een standaard 25 kw motor hebt, en je mag na verloop van tijd zwaar gaan rijden, maar je houdt zo zielsveel van je motor en je wil geen ander, zou je hem dan ook kunnen opvoeren? Bij de brommers heden ten dage, schijnt het eerder regel dan uitzondering te zijn.

laat eens wat horen

ok ik ga een zx6r kopen 25kw en dan na 2 jaar volvermogen
eerst wou ik een zxr400 maar bedacht ik dan moet ik na 2 jaar weer een nieuwe motor omdat ik dan power wil op zn minst een 600cc
en dus ging ik informeren en kwam ik tot de conclusie dat ik een ZX6R wou omdat ik die na 2jaar gewoon op volvermogen kon zetten dat kan dus ja,aleen voer je 'm niet op na 2 jaar maar ze knijpen 'm als je 'm koopt
het is dan dus wel de bedoeling dat ik mn kawa heel houd kuip schade maakt niet uit want ik kan 'm zelf spuiten op mn werk als het frame en alles maar recht blijft ik betaal 'm ook nog van een lening ,dus als ik 'm totalloss rij en ik leef nog dan zal ik balen want dat moet ik een lening afbetalen voor een motor die ik dan nie meer heb

de vraag was eigenlijk gewoon of het mogelijk was. Dat schijnt dus wel zo te zijn. Moet erbij vertellen dat ik met Yamaha virago 250 mijn rijbewijs gehaald heb en ik toen de indruk had dat zo'n lichte motor misschien gauw gaat vervelen.
Een motor aanschaffen is nou eenmaal duur, zie ik mezelf niet ieder twee jaar doen. Als je van een lichte een zwaardere motor kan maken, kan mijn beslissing tot aankoop van een bike wel beinvloeden.
full

bedoel zoiets ruil je natuurlijk niet gauw in....toch?

de meeste 25 kw bakkies zijn juist afgevoerde zwaardere motoren, dus terugzetten op vol vermogen is niet zo'n punt, meestal alleen wat friemelen in -of in de buurt van- de carb's............

Terug
Bovenaan Onderaan