Bobbel
MF veteraan
Houd lekker je VFR 750. Techniek en kwaliteit die dankzij de dure Yen al jaren niet meer in een productie-motor is vertoond, het mooiste geluid in motor-land ooit (en dat van een gezworen twin liefhebber als ikzelf) en al het vermogen en meer dan je ooit op een openbare weg zult nodig hebben.
Laat je niet gek maken door al dat gecijfer hier met Newton-meters, toerentallen en Pk's; plezier en zelfs deels prestaties zijn niet in getallen te vangen; een 750 VFR voelt "vetter" in lagere middentoeren dan b.v. een FZ1 of menig andere 4 in lijn.
Verkoop nooit een motor waar je tevreden over bent; ik wou dat iemand dat mij vroeger vaker gezegd had, ik zou nu een dikke bankrekening hebben gehad en minstens zoveel rijplezier hebben beleefd
Laat je niet gek maken door al dat gecijfer hier met Newton-meters, toerentallen en Pk's; plezier en zelfs deels prestaties zijn niet in getallen te vangen; een 750 VFR voelt "vetter" in lagere middentoeren dan b.v. een FZ1 of menig andere 4 in lijn.
Verkoop nooit een motor waar je tevreden over bent; ik wou dat iemand dat mij vroeger vaker gezegd had, ik zou nu een dikke bankrekening hebben gehad en minstens zoveel rijplezier hebben beleefd