Opvolger VFR

Houd lekker je VFR 750. Techniek en kwaliteit die dankzij de dure Yen al jaren niet meer in een productie-motor is vertoond, het mooiste geluid in motor-land ooit (en dat van een gezworen twin liefhebber als ikzelf) en al het vermogen en meer dan je ooit op een openbare weg zult nodig hebben.
Laat je niet gek maken door al dat gecijfer hier met Newton-meters, toerentallen en Pk's; plezier en zelfs deels prestaties zijn niet in getallen te vangen; een 750 VFR voelt "vetter" in lagere middentoeren dan b.v. een FZ1 of menig andere 4 in lijn.

Verkoop nooit een motor waar je tevreden over bent; ik wou dat iemand dat mij vroeger vaker gezegd had, ik zou nu een dikke bankrekening hebben gehad en minstens zoveel rijplezier hebben beleefd :P
 

:^

yamaha-fjr-1300-a-2.jpg
 
Bedankt voor alle reacties!

Ben vandaag een proefrit wezen maken op de ZX12, en ik ben verkocht. Rijdt als de brandweer! *O*

Ik heb een uurtje m'n favoriete bochtjesroute gereden. De motor zit prettig, tikje sportiever dan de VFR :] (had ik overigens ook al geen klachten over). Stuurt beter als de VFR. Vermogen...tjsa wat moet ik zeggen...ongeacht welk toerental of welke versnelling je in zit, altijd vermogen :)

Ik had van tevoren verwacht dat de bak vermogen die 'n ZX heeft moeilijk controlleerbaar zou zijn; dat viel 200% mee. Je kunt zo langzaam (of zo hard) rijden als je zelf wilt.

De prijs is pittig...naja had toch geen concrete vakantieplannen dit jaar ;)
 
Fazer 1000 met GT kuip (kuip los te koop in barneveld)

Kijk eens naar de nieuwe BMWs

FRJ maar is meer toer/sport dan sport tour.
 
denk niet dat het veel meer uitmaakt kwa pk en koppel met een blackbird ken eigenlijk niemand die deze machines vol kan benutten. ik zelf rijd nu een 3 jaar met een blackbird en zou niet anders meer willen wat is dit een allrounder.( ben wel benieuwd naar de opvolger er van).

ps huybusha beter in de bochten van welke wereld kom je eigenlijk ? ik heb er nog nooit eentje tegengekomen die me kon volgen in de bochten :)
 
denk niet dat het veel meer uitmaakt kwa pk en koppel met een blackbird ken eigenlijk niemand die deze machines vol kan benutten. ik zelf rijd nu een 3 jaar met een blackbird en zou niet anders meer willen wat is dit een allrounder.( ben wel benieuwd naar de opvolger er van).

ps huybusha beter in de bochten van welke wereld kom je eigenlijk ? ik heb er nog nooit eentje tegengekomen die me kon volgen in de bochten :)


Dat zegt meer over jouw rijkwaliteiten dan over je motor. In theorie zou de busa wendbaarder moeten zijn.

@ TS:

GEFELICITEERD!! *O* *O* *O*
 
Hey mensen! Nogmaals dank voor alle reacties!

't is de ZX12 geworden; ik was bij de proefrit meteen verkocht! *O*
Prettige zithouding, lekker robuuste motor (niet te klein), stuurt beter als m'n VFR (dat verbaasde me echt) en meer power dan ik (voorlopig :P ) gebruik!

:] Ben d'r gister mee naar de MFMM geweest :]

piccies: (met dank aan RobertB en WollieWonka)

20080517-DSC_0068.jpg


IMG_9680.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan