opwachten

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
eehhjj.
bij ons in het mooie dorpje warnsveld komt schamperd altijd rond 16.45 thuis van werk.
en hij komt dan over een weg met een mooi bochtje.
ik rijd daar wel iets te hard door heen 100-130.
maar ga nu ook wel is met koekblik naar me werk.
en wat blijkt ne er staat nu al 4 dagen een wout incoginto in de bosjes als schamperd er met z,n koekblik langs komt op de terug weg van z,n werk.
de afgrijselijke sukkel maar schamperd is hem weer te slim af hehehehe
 
Misschien staat hij er alleen maar een beetje met zijn potlood te spelen in de baas zijn tijd en niet op jou te wachten?
 
Schamperd, waar staat ie? Ik ben vrijdag ook weer in Warnsveld en trek soms ook wel iets te fanatiek aan het gas als het weekend in zicht is 8-)
 
bij jou achter
als je grafel voor bij bent heb je flauwe bocht dan die rotonde waar je maar 1 kant op kan daar achter.
als je naar heiink rijd
 
eehhjj.
bij ons in het mooie dorpje warnsveld komt schamperd altijd rond 16.45 thuis van werk.
en hij komt dan over een weg met een mooi bochtje.
ik rijd daar wel iets te hard door heen 100-130.
maar ga nu ook wel is met koekblik naar me werk.
en wat blijkt ne er staat nu al 4 dagen een wout incoginto in de bosjes als schamperd er met z,n koekblik langs komt op de terug weg van z,n werk.
de afgrijselijke sukkel maar schamperd is hem weer te slim af hehehehe
[paranoia mode]
Heeft je sig hier gelezen & je adres opgezocht... Post nu dagelijks tussen je werk en thuis, wachtend op dat ene vonkje... :P
[/paranoia mode]
 
hehehehehehe hee scamperd!!!!

dat is een best vet boggie jaaaa!!!

heee dafoolio als je je motor heb gemaakt ga dat boggie maar eens proberen hehehehehe :] mzzzzzzlsss
 
Terug
Bovenaan Onderaan