Opzoek naar een donorbike

onderdelengs

Rookie
19 apr 2006
18
0
Piershill
Beste MF gebruikers,

ik ben opzoek voor mijn oude motor naar een donorbike

het gaat hier om een GS 850 uit 1980 en nu wil ik een gelijke hebben staan voor de onderdelen.

Is er iemand die nog zo'n mammoet heeft staan en er toch niets meer mee doet?

Ik hou me aan bevolen


groeten
dick
:]
 
Zoek jij een donorbike Dick? JIJ? Je verkoop al maanden alle 850, en tegenwoordig ook GS 550 onderdelen op marktplaats. Zelfs je email adres is gsonderdelen@ enz......

Zoek je nou echt een donorfiets of gewoon goedkope handel (liefst graitis natuurlijk) die je weer fijn verkoopt op marktplaats?

Niet zo netjes van je Dick, of vergis ik me nu zo.......?
 
:^


maar voor €750 mag je mijn GS850 hebben :P is helemaal compleet en rijd als een trein 8-)
 
Zoek jij een donorbike Dick? JIJ? Je verkoop al maanden alle 850, en tegenwoordig ook GS 550 onderdelen op marktplaats. Zelfs je email adres is gsonderdelen@ enz......

Zoek je nou echt een donorfiets of gewoon goedkope handel (liefst graitis natuurlijk) die je weer fijn verkoopt op marktplaats?

Niet zo netjes van je Dick, of vergis ik me nu zo.......?


nee ik zoek echt een donorbike voor mij zelf en niet voor de handel, ik ben daar trouwens mee gestopt om 850 ers te slopen, ik heb nu alleen nog 550 in de verkoop, maar Thinge jij bent toch ook niet vies van een beetje handel?
Of vergis Ik mij nu?
En Gratis heb ik nog nooit een motor overgenomen, laat dat voorop staan.
 
Sorry Dick, Ik handel niet. Ik geef het meeste trouwens toch al weg. Ik ben zelf op zoek naar suzuki T500 fietsen om de mijne te restaureren. En geloof me daar doe ik niets van weg. Is nog een jeugdsyndroom van me. Kom ik nooit meer van los........
Daarvoor heb ik een tijdje GS 850 fietsen gereden. Wat ik daar nog van over heb is gewoon te koop.
Overigens Dick, heb ik niets tegen handel, maar omdat je aangeeft dat je je eigen 850 wilt opknappen, maar ondertussen staan op marktplaats nog heel veel GS 850 spullen te koop. Dat is erg tegenstrijdig, maar ik zei al.......misschien vergis ik me.
 
oke laten we er over ophouden, ik heb wel gezien dat er iemand is op MP die veel onderdelen te koop aanbied voor een T 500
Heb je daar al contact mee gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan