Orange County Choppers

Leuk om naar te kijken 8-) maarre lijkt me minder leuk om er mee te rijden.

Ziet er in elk geval goed uit. Vind het wel heel erg knap dat je zoiets bedenkt en dan het ook nog in praktijk kan brengen. Creatieve lui ;)
 
Ik vind het toch wel een vorm van kunst :} , je moet de fantasie maar op kunnen brengen (en het kunnen omzetten in een produkt). Maar ik zou er geen een willen hebben.

[offtopic]P.s. @TingTing: Goeie site! past de koplamp een beetje? Zie je wel weer eens bij William! [/offtopic]

Thanks Booh, kunst is een erg groot woord maar respect voor het vakmanschap heb ik ook en kijken doe ik graag. Is het toneel daar? Als ze de hele dag zo opgewonden doen dan kan zo'n product niet tot stand komen, dus ik vermoed dat het er anders aan toe gaat als de camera's uit zijn.
En off topic, prima die koplamp en we zien elkaar!
 
Kun je met zo'n debiel brede 'drive-belt' nog wel fatsoenlijk de bocht door?

Je moet er trouwens ook niet met je veters in verstrikt raken...


dat soort motoren zijn ook niet voor bochtige stukken zulke motoren zijn bedoelt om rechte lange stukken af te leggen

hun nieuwe project word volgens mij ook wel cool 8-)
 
Iemand die wel eens naar dat programma kijkt op Discovery??
Geweldig zo als die choppers ontwerpen en bouwen,.........alleen jammer dat ze zo vreselijk duur zijn '(

Die van gisteren was werkelijk schitterend maar kostte 150.000,00 dollar.

Was wel een mooie fiets voor Spider trouwens :)

greetzz

leuk programme he!
 
Hey
Echt scherpe bochten kan je idd niet maken maar de ik denk dat ze er echt wel rekening mee houden.
Trouwens is er wel eens iemand heen geweest? Lijkt me wel gaaf om dat daar te zien (niet dat je echt in de garage mag kijken maar er is wel een shop bij).
 
Hey
Echt scherpe bochten kan je idd niet maken maar de ik denk dat ze er echt wel rekening mee houden.
Trouwens is er wel eens iemand heen geweest? Lijkt me wel gaaf om dat daar te zien (niet dat je echt in de garage mag kijken maar er is wel een shop bij).

Kom de laatste tijd niet zo veel in de states :+ , maar als ik die richting op ga zal ik er zeker een bezoek brengen })
 
Iedereen kan lullen over Harley wat ie wil, maar er zijn er geen 13 in een dozijn zoals de gemiddelde R1.
 
Vermakelijk om naar te kijken, worden mooie dingen gedaan.
Ik zie wel alleen BIG DADDY maar een beetje gestresst rondlopen en met allerlei zaken gooien, doet ie ook nog wat?

En zullen ze met die motoren nu echt BIG BUCKS mee verdienen?
 
Op de Amerikaanse Discovery is er ook nog een 4-delige serie geweest die "The Great Biker Build-off" heette (Wel ergens te downloaden). Daarbij waren er elke aflevering 2 bouwers die 30 dagen de tijd kregen om een chopper te bouwen. Aan het einde van die 30 dagen reden ze dan met z'n tweeën naar een motorshow (Daytona, Sturgis, etc.) waar het publiek dan de mooiste uitkoos en die ging weer door naar een volgende ronde waar hij weer een nieuwe chopper bouwde tegen iemand anders.

Daar zaten ook wel een paar mooie choppers bij. Het leuke was ook dat ze er zelf dus honderden miles mee moesten rijden naar dat evenement. Een gast had bij een motor het idee gehad om de uitlaat te integreren in het achterspatbord. Zag er leuk uit, maar had tot gevolg dat zijn zadel zo heet werd dat het bijna in de fik vloog :) .
 
Die jessie james schijnt ook af te stammen van de beroemde ...jessie james. z`on pistolen pietje uit het wilde westen.
Ze maken erg toffe machines ,alleen wat is het toch met die Amerikanen ? Waarom maken ze toch altijd maar dingen voor het rechte stuk ? Zou dat met de afmetingen van het land te maken hebben ?
 
Ik vraag me af hoe het in de VS met typegoedkeuringen ed. zit??

Voordat je een eigenbouw in Nederland de weg op krijgt, ben je vijf jaar verder...
 
Vrijdagavond toch weer tegen dit programma aangelopen en plezant gekeken. Wat een dramatische talenten, ik weet niet meer waar ze nou beter in zijn, toneel spelen of bikes bouwen. Duidelijk geregiseerd en daarbij bepaalde karaktertrekken flink uitvergroot. Docudrama dus of beter Docusoap of andersom Soapdocu! Daddy is altijd :( en maakt en passant een ritje op een zwaar gedrogeerde alligator. Son nr.1 is active, creative :] en de 'katvanger' en son nr.2 is de benjamin en een O-) . Naast de verkoop van die bikes zullen de films ook wel een leuk bedrag in het laatje brengen. Het blijft evenwel een mooi beeld bieden van een motorcultuur die hier niet realiseerbaar lijkt en in zijn uitingsvorm aardig grotesk is. In mijn visie eerder 'kitch' dan 'kunst'.
Evenwel zou ik een ritje op zo'n machine niet afslaan en ben ik benieuwd hoe die thematische 'brandweerbike' voor de echte helden eruit komt te zien. Op zeker wordt hij rood!
 
Geweldig programma afgezien van het feit dat ik niet zoveel met choppers heb en de motoren die ze maken soms meer dan overdone zijn. Blijven allemaal wel knappe staaltjes kunst zeg, je moet er maar opkomen en het nog kunnen ontwikkelen ook nog. Chapeau voor die gasten.
 
Gisteren gezien ik hou niet zo van choppers,maar ik vond het
een leuke serie die pa op een alligator,die vent is een
man die zich toch wel een ruige vent mag noemen ze waren
met een motor bezig voor de brandweer hoe ze de problemen
enzo oplossen vindt ik wel leuk.leuke serie

Bijlage: MTXEEN.JPG
 
Echt super VET
Heb je die Wielen Gezien
ik heb dezelfde Freesmachine waar die vent
die wielen mee maakte

Nou. ik wil wel een paar nieuwe wielen onder mijn motor. als je van het weekeinde nog geen plannen hebt mag je je freesbank wel even aanzetten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan