oranje gekte ook op de motor ?

Leeuwenhose hoort eigenlijk bij ThunderCats, toch? :Y :]

Zou deze over je gewone passen, qua botspet?

N_cb_18_BlobMemo_1.gif
 
ff volledig off topic, zojuist een aanbieding gehad van één van onze leveranciers in cv materialen.
De aanbieding deze maand: oranje vloerverwarmingsbuis! Voor de liefhebber hahaha... *O*
 
Ik ga toch echt ook voor de lege wegen tijdens de wedstrijden, maar nee gedurende de laatste 2 weken van juni ben ik met heel andere dingen bezig (zie ondertitel). Voetbal kan me gestolen worden.. dom spelletje!
 
dit is de mijne sinds een paar weken.heb hem zo gekocht en vond het er goed uitzien.
Ben eigenlijk geen oranje fan maar ach.
full
 
Ik hoop dat Nederland in de finale komt met Duitsland. Lege wegen hiero dat verzin je niet! *O*

Verder kan dat achterlijke balletje trappen me gestolen worden.

Wat voetbal aan politie kost kan je tig keer de TT van voldoen verkeerspolitie voorzien.
 
Dan ga ik maar stijl tegen iedereen in hier:

Doe mij maar een lekker koud pilsje en samen met al je kameraden lekker anderhalf uur een mooie pot voetbal kijken. Motorrijden kan alle andere dagen van het jaar ook en een WK is eens in de 4 jaar.

Zo, is er tenminste nog 1 liefhebber hier :)

LAND HUP HUP HOL.... :+ (goeie reclame)
 
ik ga straks ook zo overdreven in de motogp style rondrijden en iedereen een beetje lastigvallen })
 
ik houd helemaal niet van voetbal :( maar doe waarschijnlijk toch onbedoeld mee, met mijn oranje ruitje!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/375838/6cd34059d2b3e18071de38ea779d533b (1,2.JPG)​
 
Bij ons om de hoek heeft een motorrijder regelmatig een ander brik. Dit keer heeft ie m helemaal oranje gespoten!!! Op de banden zo ongeveer na, zal ff kijken of ik vanavond een foto kan maken. O-)
 
och..zo'n duits helmpje heb ik dan nog wel liggen })

maar verder heb ik er dus echt een grandioze hekel aan dat voetbal :r

maar een NL-shirt over je motorpak? ik doe dan a.s zaterdag vroeg liever een Rossi-shirt aan over het pak :) dus.. zie je iemand rijden met een Rossi-shirt over zijn pak.. ist me :Y :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan