oranje gekte ook op de motor ?

smoky

Die hard MF'er
29 apr 2005
836
6
Kwam vanmorgen een collega motorrijder tegen met een oranje shirt over zn leren combi, en nog wat oranje zooi an zn motor. het zag er wel grappig uit. Zijn er nog meer van die oranje gekken hier op het forum ? :P
 
Kwam vanmorgen een collega motorrijder tegen met een oranje shirt over zn leren combi, en nog wat ORANJE ZOOI AN ZN MOTOR. het zag er wel grappig uit. Zijn er nog meer van die oranje gekken hier op het forum ? :P

cker een goldwing? :9
nee, vin het totale onzin die oranje hype...
 
Zie hier mijn motor ... Need I say more ?

:+

full


But ... ben niet zo'n voetbal fan ... meer fan van Laverda oranje, dan van WK oranje :)
 
nee niet eens een goldwing, volgens mij een fazer ik lette meer op t oranje :+
 
Ik zwaai niet naar ze.

Verders wel prettig dat het gros van die gestoorden dan aan de buis hangen. Binnenkort maar een schema opstellen. :] :]
 
moet zeggen dat zo'n oranje shirt er over best grappig lijkt :) ik ben niet eens zon voetbal gek maar vind het toch wel wat hebben dat WK
 
The Fly hoeft niet zo nodig een oranje shirt aan, zijn motor heeft al een oranje tintje.

nu alleen nog een paar stikkers op de helm: jetzt geht`s losss


w604h453_000003400EE33DDF.jpg
 
Hey leute,

Misschien zo'n leeuwenstaart die je wel eens aan een auto ziet hangen, nu eens achter de motor hangen........
geeft misschien wel een grappig gezicht op de snelweg........ -O-

:)
 
The Fly hoeft niet zo nodig een oranje shirt aan, zijn motor heeft al een oranje tintje.

nu alleen nog een paar stikkers op de helm: jetzt geht`s losss


http://www.kawasaki.nl/Objects/w604h453_000003400EE33DDF.jpg ((Afbeelding))

vergeet de "Duitse" helm niet

:P
 
Onze jongste wilde gister perse met zijn oranje shirt de 11 stedentocht meerijden, Met het shirt over zijn motorjack heen leek ie wel een michelinmannetje.

full
 
vind 6 euro toch te duur voor zon staart aan de motor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan