Oregon 300 vraagje (routes volgen)

9 sep 2008
160
76
Soest
Sinds kort in het bezit van een Garmin Orgegon 300 (voor fiets en motor gebruik). Heb vanzelfsprekend alle topo's, kaarten etc. in bezit.
Afgelopen zaterdag de suzuki los gelaten in het Sauerland. Vanaf het web een leuke route gedownload en deze GPX naar route met 50 waypoints omgezet.
Via Mapsource naar de Oregon gekopieerd.
Ging rijden, dus via "waarheen" en "routes" de betreffende route gekozen en vrij vlot werd ik netjes via de witte pijlen naar deze route gedirigeerd.
1x op de route geen aanwijzingen meer of wat dan ook.
Ik zou verwachten dat ik naar het volgende punt op de route gedirigeerd zou worden, maar helaas.
Vraag is : Wat doe ik fout of waar gaat het mis???
 
Wat is een uitgezette route? Een track? Of een route, berekend door dat ding?

Een van de tips die wel eens wordt gegeven is dat je de waypoints van de garminkantoren er uit moet halen, omdat hij op een of andere manier dat nog wel eens mee wil nemen in de berekening..
 
Het is een route waarover ik het heb. De waypoins van Garmin er uit want wat moet ik daar ...........
Overigens vanmiddag (jawel 4 daagse werkweek) een route gereden via de GPS en zag nu wel de pijlen etc.
Had nu alleen het probleem dat deze start/finish (punt 1 tot punt 50) in Achterveld had en ook vrijwel langs Soest kwam. Ik geef de route op en wordt naar Achterveld geleid terwijl ik liever halverwege de route op wil pikken.
Zat zelfs op de route (tegengestelde richting) maar "moest" eerst naar het startpunt voor ik "mocht" beginnen.
Zal ook een instelling zijn, maar tegen de tijd dat volgende zomervakantie er is heb ik het vast wel door...............
 
Terug
Bovenaan Onderaan