Orginele akrapovic Z900 perfomance demper/sticker??

Tummy89

Rookie
17 nov 2022
18
15
Hi,
Ik heb een Kawasaki Z900 (abs) Performance. Nu is deze motor helemaal puntgaaf op 1 ding na.
De uitlaat Demper.. of althans, de Sticker op de uitlaat. (vorige eigenaar had deze langs zijn schutting gehaald met naar binnen rijden)
Hierop staat bij dit specifieke performance model: Akrapovic - designed for Z900 . '

Via motoport begreep ik dat deze niet los te bestellen zijn, en alleen een universele sticker kunnen monteren (zwarte sticker, universeel)..

Nieuwe demper a 900,- zou mijn final optie zijn, omdat het alleen om de sticker gaat.
Ik kan 1 originele demper tweedehands vinden, maar is op andere punten weer niet netjes.
Nu klink ik echt mierene*kerig, i know.. maar heb deze motor graag gewoon technisch en optisch puntgaaf...

Heeft iemand de gouden tip?


demper 2.jpg
 
zonder stikker, of wil je perse aan iedereen duidelijk maken dat je een echte hebt ?
want als die stikkers los te verkrijgen zijn, plakt iedereen die op zijn Alipovic.

dat je zelfs maar overweegt een nieuwe te kopen voor een stikker :')
 
Gewoon even de sticker laten namaken door iemand met photoshop skills en hem laten printen door een bedrijf?

Kun je er gelijk "AkraTummy" van maken.
 
En Akropovic zelf benaderen? Eventueel een foto erbij om te laten zien dat je deze motor echt in bezit hebt inclusief de beschadigde sticker op de uitlaat. Dan weten ze in ieder geval dat je niet één of andere Ali-uitlaat wil voorzien van hun merk/logo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan