orginele dempers weer onder m'n sp-2

RobbieVTRSP2

MF'er
28 mei 2011
179
0
gorredijk
ik heb onder m'n VTR arrow open uitlaten hangen zonder killers.
daar is m'n motor met een powercommander op de testbankbank op afgesteld.

nu wou ik i.v.m. vakantie naar het buitenland de orginele uitlaaten monteren, kan dat kwaad voor zo'n 4 - 5000 km? hij is ten slotte afgesteld open een open systeem..
 
of een originele map terug in je pc. of idd ertussenuit plukken...

maar je kan het ook gewoon proberen met deze map, gooi ze eronder en kijk hoe het loopt.., die pc kun je ook op je vakantie nog ertussen vandaan halen..
 
dus die power commander kuan je er gewoon (tussen) uit halen? ik heb er nog niet naar gekeken maar die zit met stekkerverbindingen tussen de computer stekker of...?

en als ik m weer aansluit na de tijd is ie weer als van te voren?
 
een pc zit er gewoon tussen gestekkerd, kun je zo weghalen, dan loopt die weer 100% op zn eigen ecu...

de pc stuurt aangepaste signalen naar je ecu toe, hij zit echt tussen de ecu en de sensoren van je motorblok in dmv stekkers..
 
of een originele map terug in je pc. of idd ertussenuit plukken...

maar je kan het ook gewoon proberen met deze map, gooi ze eronder en kijk hoe het loopt.., die pc kun je ook op je vakantie nog ertussen vandaan halen..

Dat lijkt me wel het slechtste idee.
Dan ben je dus je map kwijt die ze op de dyno met de nodige vlijt er in gezet hebben :/

Dan idd beter ff omstekkeren.
 
Dat lijkt me wel het slechtste idee.
Dan ben je dus je map kwijt die ze op de dyno met de nodige vlijt er in gezet hebben :/

Dan idd beter ff omstekkeren.

Je kunt die mappen volgens mij ook gewoon op je pc opslaan, net als dat je mappen van internet kunt downloaden en erin kunt schieten. Het is gewoon een bestand.

Maar ik zou de pc er gewoon tussenuit halen als het om grote afstanden gaat. :)
 
Dat lijkt me wel het slechtste idee.
Dan ben je dus je map kwijt die ze op de dyno met de nodige vlijt er in gezet hebben :/

Dan idd beter ff omstekkeren.


er bestaat een optie, en dat bestaat al een tijdje, maar je kan iets opslaan op een pc,.. waaronder dus ook die map....

of was je daar zelf nog niet opgekomen?

map saven, stock map erin spoelen, bij thuiskomst open dempers erop en aangepaste map terug erin spoelen, zo slecht lijkt me dat idee anders niet hoor...
 
er bestaat een optie, en dat bestaat al een tijdje, maar je kan iets opslaan op een pc,.. waaronder dus ook die map....

of was je daar zelf nog niet opgekomen?map saven, stock map erin spoelen, bij thuiskomst open dempers erop en aangepaste map terug erin spoelen, zo slecht lijkt me dat idee anders niet hoor...

Dat was me idd even ontschoten :$

Excuses...
 
Terug
Bovenaan Onderaan