Orginele uitlaat monteren, tt-Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dappzor

MF'er
7 apr 2011
223
0
Zaanstad
Goede avond allemaal *O*

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Assen toe op de motor :].
Gaat vast leuk worden! Maar zal ik mijn originele uitlaat monteren ivm de controles? (als die er zijn)
Mijn huidige Micron demper is namelijk ook niet Europees gekeurd ofzo..
Wat doen jullie?

Bedankt!


Oh ik had de zoekfunctie gebruikt.. Maar zag alleen een oud topic uit 2005 :9
 
En weer een TT topic..

.. geen E-keur is boete. Veel motorrijders, dus veel politie. You do the math!
 
Goede avond allemaal *O*

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Assen toe op de motor :].
Gaat vast leuk worden! Maar zal ik mijn originele uitlaat monteren ivm de controles? (als die er zijn)
Mijn huidige Micron demper is namelijk ook niet Europees gekeurd ofzo..
Wat doen jullie?

Bedankt!


Oh ik had de zoekfunctie gebruikt.. Maar zag alleen een oud topic uit 2005 :9

dan zou de zoek functie leren gebruiken.........zijn vele topics over...
 
Heb ook geen E keur en rij al jaren mee naar de TT heb wel de DB killer erin. Heb nog nooit geen last gehad van oom agent.
 
En weer een TT topic..

.. geen E-keur is boete. Veel motorrijders, dus veel politie. You do the math!

Ach dan teken je daar bezwaar voor aan, de wettelijke eis in Nederland wat betreft dempers gaat over geluidsproductie E-keur daar spreekt de Nederlandse wet niet over.
 
Ik hoorde laatst een agent en die vertelde dat ze tegen woordig schrijven als er geen e-keur op zit onder het mom van een milieu delict....
 
Ik hoorde laatst een agent en die vertelde dat ze tegen woordig schrijven als er geen e-keur op zit onder het mom van een milieu delict....


Dat zal dan ook aanvechtbaar zijn, want dat milieudelict betreft dan geluidsoverlast en daar is nog steeds een meting voor nodig. En oudere motoren hebben geen E keur op de demper.
 
Ik heb mede door dit soort gezeur ook maar even een db killer aangeschaft van de week, morgen maar even pas maken. Ook voor Eifel ritje volgend weekend al te veel ervaring topic voor bij zien komen daar over.

Mijn demper gaat zeer waarschijnlijk wel over de norm heen maar, met gewoon in de goede versnelling rijden, en db killer der in verwacht ik geen probleem.

Als ik alleen de db killer bekijk, gaat die wel voor enkele moeilijkheden zorgen met de afstelling van mijn motor. gelukkig dat het geen 2 takten meer zijn (voor op de weg) dan weet ik heel zeker dat de motor niet meer loopt met dit soort db killer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan