Oriënteren op een toermotor

Update:

Vandaag op pad geweest voor een gebruikte motorjas van MarktPlaats. Daarna door naar een Pan European die toevallig redelijk in de buurt te koop staat. Eigenlijk alleen om te passen, nog niet om te kopen.

Het exemplaar is compleet met koffers en meer en de prijs is goed en hij past, ruim zelfs en ook de vrouw zit achterop prima.

Dan toch ook maar een proefrit maken en dat beviel zo goed dat we hem gekocht hebben. Donderdag gaat hij hier voor de deur komen staan, we kunnen niet wachten.

Iedereen bedankt voor de reacties :-)
 
welk type,maar desondanks goede keuze,veel plezier ermee en kom je in problemen,introduceer je ophttp://st1100-1300.eu/index.php.
 
Dat kan ook aan de motor gelegen hebben. Balhoofdlager verrot, vering kaduk, banden slecht afgesleten enz enz.


Ik heb er 15 jaar geleden ook een gehad. Toen ik hem inruilde waren de stepjes er half af en waren de remschijven blauw. Ding rijdt prima, is een saai hok maar vooral in het zwart erg tijdloos vind ik.
 
Update:

Vandaag op pad geweest voor een gebruikte motorjas van MarktPlaats. Daarna door naar een Pan European die toevallig redelijk in de buurt te koop staat. Eigenlijk alleen om te passen, nog niet om te kopen.

Het exemplaar is compleet met koffers en meer en de prijs is goed en hij past, ruim zelfs en ook de vrouw zit achterop prima.

Dan toch ook maar een proefrit maken en dat beviel zo goed dat we hem gekocht hebben. Donderdag gaat hij hier voor de deur komen staan, we kunnen niet wachten.

Iedereen bedankt voor de reacties :-)


Succes is een goede auto ;) motor. :P ;)
 
Garmin Navigatie, Autocom intercom, rvs uitlaat, 3 koffers, distributieriem recent vervangen, grote beurt en prima bandjes en dat binnen het budget. Geen slechte koop...
 
Terug
Bovenaan Onderaan