Originaliteit R1 50th anniversary 2012

newTRX

Rookie
29 aug 2018
9
1
Borne
Heeft iemand al eens een 2012 anniversary met een unieke code 0000 op de tank gezien.
Uitvoering die ik op het oog heb heeft wel traction control en alle verder kenmerken van de originele uitvoering.
Verkoper zegt dat hij altijd heeft gedacht dat het de 1e was, maar denk dat dit dan 0001 had moeten zijn.
Iemand idee hoe het kan? Mocht het een nep tagplate betreffen dan is het wel een verdomd goede nep....
 

Bijlagen

  • Code 0000 R1.jpg
    Code 0000 R1.jpg
    8,8 KB · Weergaven: 16
Als het goed is krijgen al die dingen een exclusief certificaat bij de verkoop. Dus zou hiernaar vragen bij de verkopende partij.
 
Heeft iemand al eens een 2012 anniversary met een unieke code 0000 op de tank gezien.
Uitvoering die ik op het oog heb heeft wel traction control en alle verder kenmerken van de originele uitvoering.
Verkoper zegt dat hij altijd heeft gedacht dat het de 1e was, maar denk dat dit dan 0001 had moeten zijn.
Iemand idee hoe het kan? Mocht het een nep tagplate betreffen dan is het wel een verdomd goede nep....
Klinkt niet logisch om bij nul te beginnen met tellen,
Als men er max 50 zou gaan maken kom je inclusief nul op een totaal van 51
 
zo te zien waren ze van plan er 2000 te maken ;) of 2001 dan als je begint bij 0000. Als de verkoper "extra" geld vraagt voor de exclusiviteit zou dat certificaat wel fijn zijn ja. Zo niet dan weet je in ieder geval dat er flink aan geklust is om hem zo te krijgen. Maar op basis van kentekengegevens is toch wel te achterhalen of het iets bijzonders is of niet?? desnoods bij Yamaha zelf. Met een framenummer erbij zou dat helemaal moeten lukken...

Later,

Loek
 
Het zou wel eens een pre production model kunnen zijn,of een motor waar ze de pers op hebben laten rijden,die plaatjes zijn
zover ik kon vinden niet los te koop,maar zoals al eerder geschreven vraag het aan Yamaha .
 
Ik zag onlangs 1 te koop staan in nl, weet alleen niet meer waar. Die had her en der wat andere kuipkleuren dan zoals ze origineel geleverd zijn. Dat zou voor mij al een red flag zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan