origineel uitlaat weegt 100 kg

ZX7RR

MF veteraan
9 jan 2003
1.059
0
arnhem
ik heb ned mijn originele uitlaat eraf gehaald en een muzzy compleet systeem
eronder geschroefd .

nou vraag ik me dus af of ook de andere originele uitlaatsystemen zo klote zwaar zijn .

ongelooflijk dat ze zoiets onder de motor durfen te schroeven , en dan ook nog op een superbike als een zx7r bah .
 
echt ik zweer het man schande voor kawa .

nu heb ik iets serieus onder de blok hangen MUZZY RULES .
 
Ik heb net een complete systeem gekocht (weegt misschien een paar kilo), maar ik weet me god nog niet wat het originele uitlaatje weegt. Misschien iemand een idee van zx9r 1998 model?
 
Klopt, heb ook een compleet nieuw uitlaatsysteem onder de Triple hangen, het nieuwe weegt volgens mij minder dan de helft van het origineel!
 
Ik heb net een complete systeem gekocht (weegt misschien een paar kilo), maar ik weet me god nog niet wat het originele uitlaatje weegt. Misschien iemand een idee van zx9r 1998 model?

Alleen de originele einddemper weegt 3,9 kg.
 
ik heb ned mijn originele uitlaat eraf gehaald en een muzzy compleet systeem
eronder geschroefd .

nou vraag ik me dus af of ook de andere originele uitlaatsystemen zo klote zwaar zijn .

ongelooflijk dat ze zoiets onder de motor durfen te schroeven , en dan ook nog op een superbike als een zx7r bah .

Daar willen wij dus een piccie van zien he!!!!!
 
Ik heb ook juist andere dempers gestoken op mijn Monster. De originele dempers wogen meer dan 4 kg per demper, en de carbondempers die er nu op hangen wegen maar 1.9 kg per stuk.
 
Ik heb gister dan de originele demper eraf gehaald en dat ding weegt dus gewoon niks hé.
De laser demper die ik er op wil hebben weegt ruim 2 keer zoveel.
De originele is dan wel van titanium. Ik vind het een mooie uitlaat om te zien maar er zit geen geluid in, kan ik hem nog lichter maken door alle blokkades eruit te slopen?
Zou dit zin hebben?
 
hoi, zelf rijd ik op een kawa zx-7r maar zoek eigenlijk nog een tweedehands uitlaatsysteem met rvs of titanium bochten, high mount en eventueel ook een carbon demper...
De originele bochten roesten nl onder mijn kont uit :(
als er toevallig iemand denkt: die kan ik verder helpen, HEEL graag want ik wordt compleet gestoord van alle garages en websites....
 
Ik heb er dan ook één van plastic.
Ik heb mijn autotjes en lego omgesmolten tot een buis.

Werkt perfect!

:X
 
bij ouwe gixer is het hetzelfgde hoor, ik heb een compleet systeem in mijn schuur liggen wat minder weegt dan mijn originele demper
 
Terug
Bovenaan Onderaan