Origineel Yamaha race voor- en achterbok

Status
Niet open voor verdere reacties.

speeddevil

Held van januari 2013!
8 jun 2004
1.238
2
Tekst zegt het al, ze zijn nooit gebruikt!!

Prijs:125 euro

full
 
Als je uitzoekt hoeveel het kost om te verzenden, kan ik wel even kijken of dat gaat lukken!

als ze samen niet meer dan 10kilo wegen en je het geheel in een grote doos kan proppen (je kan ze vast wel iets opvouwen als je de boutjes losser draait) kost het je 6,20€, als t meer dan 10kg is... 10euro ofzo? zoiets
 
als ze samen niet meer dan 10kilo wegen en je het geheel in een grote doos kan proppen (je kan ze vast wel iets opvouwen als je de boutjes losser draait) kost het je 6,20€, als t meer dan 10kg is... 10euro ofzo? zoiets

Dat is zeker geen 10kg dus kost het 6,20 euro.
Laat maar weten als je ze kunt verzenden! :Y
 
Even een onbeschaamde "KicK"

Alleen voor de voorbok betaal je normaliter al ruim €160,- ... dus als TS z'n prijs voor beiden is .... :}

Én die voorbok is niet alleen voor de "poser/poets" doeleinden geschikt maar ook om bijvoorbeeld je voorwiel/volledige voorvork te demonteren.....

Bij die achterbok hoort een setje "bobbins", maar die koop je bij de dealer voor een paar knaken ... áls TS ze niet bijleverd ;)

Spul is sowieso geschikt voor de R6/R1 modellen vanaf 2003 .....
 
Laatst bewerkt:
Gaat die voorbok ook passen onder een CBR600f2 en TL1000R?

Hmmm.... Nou staat dit topic in m'n "Active" ;)

Als het gat in je balhoofd groter is dan 16 á 17 mm dan zou het moeten passen, da's namelijk de dikte van de pin die er in gaat ....
Max. = 30mm ... maar da's eventueel op te lossen met een "revet" ;)


Nét opgemeten..... heb dezelfde set staan tot alle tevredenheid
 
Laatst bewerkt:
Als je setje nog hebt, heb ik wel interesse.
Kom je toevallig 1 der deze dagen ook op assen?
Ik zie het wel op mijn mail.
 
De bokken worden als set verkocht!
De prijs is inderdaad voor allebei de bokken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan