Origineel zadel Suzuki GSX 1200 Inazuma (1999)

Gewiedo

Rookie
24 feb 2019
5
1
Vorig jaar kocht ik weer een oude liefde - een zwarte Suzuki GSX 1200 Inazuma uit 1999. Een vorige eigenaar verving het originele zadel door een (misschien) prettiger zittend exemplaar - maar ja, die ziet er niet uit zoals het wat mij betreft hoort. De GSX 1200 is weliswaar niet in grote aantallen verkocht in Nederland maar is wel een populaire basis voor ombouw naar een cafe-racer. Je zou dus verwachten dat er toch nog wel wat afgedankte originele zadels zouden moeten rondzwerven. Tot nu toe hebben mijn zoektochten via internet evenwel nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Mocht iemand zo'n zadel hebben liggen en die willen ruilen voor een passende prijs of info of tips hebben, dan hoor ik dat graag!
 
Hoi - dank je wel voor jouw reactie.

De hoogte van een eventueel bod hangt natuurlijk ook af van de staat waarin het zadel verkeert. Normale gebruikssporen zijn geen probleem, echte beschadigingen kunnen dat wel zijn, afhankelijk van de ernst daarvan.

Kun je de staat van het zadel beschrijven en eventueel wat beeldmateriaal sturen? Als het zadel er nog goed genoeg uit ziet voor de leeftijd mag je vervolgens een redelijk bod verwachten!

Hartelijke groet,

Guido
 
hoef er niet de hoofdprijs voor zadel heeft 1 kleine beschadiging onderaan ,zie foto's

mvg trikie
 

Bijlagen

  • P1010698.JPG
    P1010698.JPG
    31,2 KB · Weergaven: 14
  • P1010696.JPG
    P1010696.JPG
    53,7 KB · Weergaven: 12
  • P1010697.JPG
    P1010697.JPG
    43,3 KB · Weergaven: 11
Beste Trikie,

Dank je wel voor het maken en plaatsen van de foto's. Het zadel ziet er inderdaad goed uit, afgezien van de beschadiging onderaan. Het lijkt me echter een zadel van de Suzuki GSX 750 te zijn; niet geheel toevallig heeft mijn vrouw dat type motor met een nog prima zadel. Hoewel jouw zadel qua maat/uitvoering wel zou passen is het niet het gedroomde originele soort zadel. Dat zadel heeft een soort rasterwerk. Klik hier voor een plaatje daarvan. Dus...nogmaals bedankt voor jouw reactie, inspanning en aanbod, maar ik wil nog even verder zal zoeken, hopend op de 'heilige graal' (een origineel type zadel voor een redelijk bedrag).

Hartelijke groet,

Guido
 
Beste Trikie,

Dank je wel voor het maken en plaatsen van de foto's. Het zadel ziet er inderdaad goed uit, afgezien van de beschadiging onderaan. Het lijkt me echter een zadel van de Suzuki GSX 750 te zijn; niet geheel toevallig heeft mijn vrouw dat type motor met een nog prima zadel. Hoewel jouw zadel qua maat/uitvoering wel zou passen is het niet het gedroomde originele soort zadel. Dat zadel heeft een soort rasterwerk. Klik hier voor een plaatje daarvan. Dus...nogmaals bedankt voor jouw reactie, inspanning en aanbod, maar ik wil nog even verder zal zoeken, hopend op de 'heilige graal' (een origineel type zadel voor een redelijk bedrag).

Hartelijke groet,

Guido
Hoi Guido,

Ik heb een originele buddyseat op mijn gsx1200 zitten, alleen is het leer aan de voorkant gescheurd (ong 10cm). Mocht je desondanks interesse hebben omdat je het kunt (laten) repareren, dan wil ik deze evt. wel ruilen voor jouw zadel.

Laat maar even weten of je interesse hebt!

Met groet,
Chris
 
Hoi Guido,

Ik heb een originele buddyseat op mijn gsx1200 zitten, alleen is het leer aan de voorkant gescheurd (ong 10cm). Mocht je desondanks interesse hebben omdat je het kunt (laten) repareren, dan wil ik deze evt. wel ruilen voor jouw zadel.

Laat maar even weten of je interesse hebt!

Met groet,
Chris

Hoi Chris,

Dank je wel voor jouw bericht en aanbod. Intussen kocht ik via EBay een origineel zadel. In jouw zadel heb ik dus geen interesse, maar jij misschien in mijn oude? Die is ook niet helemaal perfect maar heeft tenminste geen scheuren. Voor een bedrag dat je zelf redelijk vindt kun je ‘m desgewenst overnemen.

Hartelijke groet,

Guido
 
Hoi Chris,

Dank je wel voor jouw bericht en aanbod. Intussen kocht ik via EBay een origineel zadel. In jouw zadel heb ik dus geen interesse, maar jij misschien in mijn oude? Die is ook niet helemaal perfect maar heeft tenminste geen scheuren. Voor een bedrag dat je zelf redelijk vindt kun je ‘m desgewenst overnemen.

Hartelijke groet,

Guido
Hoi Guido,

Ok, wat vraag je ervoor en heb je ook een fotootje? Ik heb eerder een (helaas niet passend) zadel gekocht voor 65,-.

Met groet,
Chris
 
Hoi Guido,

Ok, wat vraag je ervoor en heb je ook een fotootje? Ik heb eerder een (helaas niet passend) zadel gekocht voor 65,-.

Met groet,
Chris
Hoi Chris,

Hopelijk heb je toen die 65,- weer teruggekregen...mijn oude zadel kun je krijgen voor niks als je 'm komt ophalen of tegen vergoeding van verzendkosten. Mits je het zadel wilt hebben natuurlijk, zie foto's om jezelf een beeld te vormen.

IMG_0503.JPGIMG_0504.JPGIMG_0505.JPG

Hartelijke groet,

Guido
 
Terug
Bovenaan Onderaan