Originele demper en/of Puig/MRA scherm suzuki gsxr 600

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Gevraagd voor mijn gsxr 600 2004:

* Originele demper (wil een keer naar het circuit. Een ander merk demper met degelijke DB-killer is dus ook mogelijk)
* Puig of MRA dubble bobble scherm.

Mocht je iets in de aanbieding hebben dan hoor ik het graag.

Ik heb eventueel in de aanbieding een Luma ART 4 ketting slot, vraagprijs 60 euro. Staat ook te koop op dit forum. Ruilen is dus mogelijk

Groeten Michel
 
Hee Crizzle,

Zou je me een een foto van de uitlaat kunnen sturen. Volgens mij is het inderdaad dezelfde uitlaat als die van een K4. Misschien interesse in het slot dat ik in de aanbieding heb?
Mail: m.van.falier@interpolis.nl

Groeten "falierke"
 
Heej Falierke
Ik zal binnenkort wel even een foto voor je maken.
Heb de standaard demper na 350 km gewisselt voor een Sportuitlaat.
Helaas heb ik geen interesse in het slot .. heb zelf namelijk al sloten voor mijn motor.

groeten
 
Bij mij ligt er ook een mooie sportuitlaat onder, een Yoshimura. Ik wil echter ooit een keer op het circuit rijden en ook naar Assen tijdens de TT word nogal eens op geluid gecontroleerd. Mocht ik dus voor een leuk prijsje een originele uitlaat op de kop kunnen tikken dat zal ik het zeker niet nalaten. Zou je in je mail ook willen vermelden wat je ongeveer voor de uitlaat wilt hebben.

Groeten Michel
 
Heej Michel
Wat voor Yoshimura uitlaat heb je er precies onder hangen als ik vragen mag ?
Ik heb een Devil Racer Exhaust ( bolt-on) erop gezet , kan je ook zien in het GSX-R 600 topic. ( Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part X )

Ik zet zometeen de foto's op me computer en zal ze daarna gelijk naar je mailen inclusief een prijs !

Groetjes
 
Ik heb een Yoshi RS3 erop zitten. Heerlijk geluidje :9~ . Ik sta ook in het 600 topic, echter pas op pagina 70 of zo. Heb de motor 2 weken geleden gekocht vandaar. Hier even een piccie van mijn stukje speelgoed

full


Groeten Michel
 
Oohjaa...nu herken ik je motor inderdaad :D
Mijn Devil Racer uitlaat ziet er ongeveer wel hetzelfde uit , met een heerlijk geluid hahaha !
Heb je net een mailtje gestuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan