Originele demper of aftermarket?

Originele demper of aftermarket?

  • Originele

    Stemmen: 10 10,4%
  • Aftermarket

    Stemmen: 86 89,6%

  • Totaal aantal stemmers
    96

#Wouter

Die hard MF'er
18 sep 2010
673
0
Westland
Ik heb deze maand me eerste motor gekocht (kawa zxr400) en zit er nu al over te denken om er een Superpole dempertje op te zetten...

Vroeg me af hoe jullie dat doen...
Blijven jullie bij de originele demper of gaat er zo snel mogelijk een aftermarket demper op?
 
Laatst bewerkt:
ik zou voor aftermarket gaan. momenteel heb ik nog een originele erop zitten maar deze is een beetje aan de binnenkant aangepast. knalt en brult ook goed maar volgend jaar misschien een aftermarket.
 
ik zou toch een beetje verder zien van aftermarket uitlaatjes ze
der zijn er zoveel andere :P :P

grtz frederick
 
Tja tja hangt er een beetje vanaf. Aftermarket dempers zijn nou vaak niet echt goedkoop dus op het moment dat je hem koopt ben je af hankelijk van de prijs direct rond de 200 euro aan afschrijving kwijt.

Ik heb op mijn motor een aftermarket zitten en heb geen idee hoe hij zonder klinkt aangezien deze er al opzat. Maar tot nu toe iedereen die ik er oversprak is helemaal weg van het geluid en vind het echt mooi. Als ik naast een andere ZZR 600 rij hoor ik die ook niet omdat ik alles overstem. Ook de rede dat ik nooit een 'normale' ZZR 600 heb gehoord. Ik heb dan wel een open uitlaat en de lange arm der wet schijnt het niet zo heel leuk te vinden maar zelf heb ik daar tot nu toe nog niets over gehoord. Wel weet ik dat ik hier Duitsland niet zomaar mee binnen kom, veels te open en een veelst te mooi geluid.
 
Absoluut een aftermarket piepel *D *D *D
Mooier geluid, mooie afwerking , veel gewicht minder en vaak ook meer vermogen 8-) 8-)
Foto-KSCPA8TY.jpg

Foto-GFF8WWNQ.jpg

Ook in slip-on versie te verkrijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
Aftermarket, vooral voor de looks en de sound. *D

E-keur, vooral belangrijk in het buitenland
 
alsof jij dat nodig hebt met die duc ;)

ja dat heb je nodig ....
een (s)(t)(d)u(Kg)(c)atie rijder denkt anders de hele tijd dat ie voor de trein moet wachten en de spoorbomen dicht zijn :+ :+ _O- _O- *relrat* mode aan

kijk zelf maar >>
http://www.youtube.com/watch?v=gcIr75i_h_M

kling kling kling kling rammel rammel :+ })

zon echte uitlaat overstemd dat een beetje waardoor hij toch door rijd op de MP3 ehh sorry ducatie... *grinnik*

*relrat mode uit * :+
 
ja dat heb je nodig ....
een (s)(t)(d)u(Kg)(c)atie rijder denkt anders de hele tijd dat ie voor de trein moet wachten en de spoorbomen dicht zijn :+ :+ _O- _O- *relrat* mode aan

kijk zelf maar >>
http://www.youtube.com/watch?v=gcIr75i_h_M

kling kling kling kling rammel rammel :+ })

zon echte uitlaat overstemd dat een beetje waardoor hij toch door rijd op de MP3 ehh sorry ducatie... *grinnik*

*relrat mode uit * :+
Zo kan het idd, maar hier zit een modificatie setje in.......koppeling los in z'n vrij....no ramellarij meer *O* *O* en de koppelingskorf blijft ook heel *D
;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan