originele kuipruit voor R1 gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
84.027
82
hey mensen

heeft iemand van jullie nog een originele kuipruit liggen van een R1 model 2000 of ander bouwjaar wat er op past

en hij weet niet dat ik het hier vraag want het is een verrassing omdat hij me altijd helpt met me motor

mijn oom heeft een R1 uit dat bouwjaar dacht ik en die wilde weer een originele ruitje erop hebben
(vind ie mooier :? )

dus mocht er iemand die nog hebben liggen graag ff een mailtje ofzo

en eventueel wat het moet kosten, kan hem natuurlijk ook in de winkel kopen maar het liefst gratis natuurlijk maar niemand is zo gek om dat weg te geven denk ik maar je weet maar nooit

en hij wilde ook een stuurdemper erop hebben en had al 1 gezien op MP en die was 150,- maar ja kan altijd proberen hier

alvast bedankt :W
 
Laatst bewerkt:
hey mensen

heeft iemand van jullie nog een originele kuipruit liggen van een R1 model 2000 of ander bouwjaar wat er op past

en hij weet niet dat ik het hier vraag want het is een verrassing omdat hij me altijd helpt met me motor

mijn oom heeft een R1 uit dat bouwjaar dacht ik en die wilde weer een originele ruitje erop hebben
(vind ie mooier :? )

dus mocht er iemand die nog hebben liggen graag ff een mailtje ofzo

en eventueel wat het moet kosten, kan hem natuurlijk ook in de winkel kopen maar het liefst gratis natuurlijk maar niemand is zo gek om dat weg te geven denk ik maar je weet maar nooit

en hij wilde ook een stuurdemper erop hebben en had al 1 gezien op MP en die was 150,- maar ja kan altijd proberen hier

alvast bedankt :W

Helaas, ik heb er een van een '98/'99 liggen :)
 
Hoy ik heb nog een net ruitje liggen van type 5JJ (model 2000)
Ik wil er uiterst 25 euro van hebben.


ok top super

kun je mij je adres enz enz mailen?

dan haal ik hem op wanneer we samen ff tijd hebben

donderdag moet ik rond 8 uur in stolwijk zijn om een stuurdemper op te halen dus weet niet of dit te combineren valt want weet niet waar vogelwaarde is

en anders een andere dag wat ons beiden uitkomt

alvast bedankt :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan