originele logo's Gsxr srad waar te vinden?

SRADdraaier

Die hard MF'er
20 feb 2005
323
0
37
Zwolle (Overijssel)
Beste mensen,

ik heb een Gsxr-750 Srad waar ik de stickers van wil verwijderen, nu is de vraag: stel ik verkoop hem (wat dus nog wel een aantal jaren zal duren hoop ik!!!}zonder de originele logo's, maakt dat nog uit uit met de inruil/verkoopprijs? waar kan ik die logo's vinden/kopen?

ALVAST BEDANKT

M3rcury

MF veteraan
10 jan 2006
30.122
0
www.wax-on.nl
bij optitune kijken? miss dat ze ze daar hebben. En het lijkt me niet dat het zo veel van waarde verandert. want zo groot zijn ze niet

Didiot

MF veteraan
12 dec 2004
2.267
0
Beste mensen,

ik heb een Gsxr-750 Srad waar ik de stickers van wil verwijderen, nu is de vraag: stel ik verkoop hem (wat dus nog wel een aantal jaren zal duren hoop ik!!!}zonder de originele logo's, maakt dat nog uit uit met de inruil/verkoopprijs? waar kan ik die logo's vinden/kopen?

ALVAST BEDANKT (Afbeelding)
Die stickers kan je gewoon bij elke Suzuki dealer kopen. Maar hou er rekening mee dat die stickers over het algemeen niet zo goedkoop zijn (nou, laat maar eigenlijk zeggen, sterves duur, net als kuipwerk). Denk niet (weet eigenlijk wel zeker van niet) dat het het waard zal zijn om bij verkoop de originele stickers aan te schaffen.

sqking

MF veteraan
14 okt 2002
5.546
2
40
West-Friesland
Ik denk nie dat de waarde veel zal veranderen..hij heeft zijn orginele
kuipdelen nog en iedereen kan zien dat de eerste lak er nog opzit.
Je ziet aan een motor snel genoeg of hij overgespoten is ;)

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.216
74
het is wel een kwestie van wat JIJ mooi vind en de eventuele koper , doe maar ff googelen met motorcycle decals of zo . dan krijg je vanzelf linkjes naar iets anders , red uit italie is een goeie en er zitten diverse amerikaanse sites op het net