Originele onderdelen r6 2008/2009

lion#21

MF'er
23 sep 2003
159
0
nijmegen
Originele onderdelen r6 2008/2009

Kompleet kuipwerk (Word in alleen als een geheel verkocht anders blijf ik met de helft zitten)
verlichting enz
knipperlichten
Uitlaat kompleet + demper
Kabelboom
Computer
Contactslot + de drie Originele sleutels
Remschakelset
Zitje
Vans
Kuipsteun
airintake
Luchtfilter
Toeter
Originele gereedschapssetje
banden (Orginele Dunlop)
Enz zie foto’s voor wat ik vergeten ben te benoemen.

Dus alles wat er af is gekomen voor de ombouw naar een racer

alles is nieuw!

Wanneer je alles in een keer koopt mag het weg voor een mooi prijsje.

Gr leon

Bij intresse mail naar
l.bovee@chello.nl




full
 
Laatst bewerkt:
Kuipwerk ook los? Links en rechts onderkuipen ben ik wel geintresseerd in, de mat zwarte delen dus. Zou ook wel willen weten wat je voor de rem schakelset wil hebben.
 
Beste,

Heb ook mailtje gestuurd wat je zou willen hebben voor standaard, en welke banden merk banden gaat om en prijs?

hoor graag

mvgr
 
Hoi

Heb je ook clip-ons,rem/kopp hendel?

Wat moet je voor de standaard en koelvloeistoftankje hebben (incl bev matriaal?)

Groetjes Bennie
 
Wat zou je eventueel willen hebben voor het einddempertje en het orginele boordgereedschapsetje ?

En ook maar even een mailtje erachteraan gestuurd :)
 
Laatst bewerkt:
Ik verkoop het kuipwerk alleen als complete set anders blijf ik met de helft zitten

het koelvloeistof reservoir met toebehoren mag weg voor 30 euro
 
MJah ... Dan doe ik hier maar een bod op het einddempertje én het boordgereedschapsetje samen omdat TS hier wél reageerd maar de mail nog onbeäntwoord is.

Bij dezen dus €80,- geboden voor die twee dingen tesamen (heb eigenlijk alleen 't eindkapje nodig van die demper :+ ).

Belachelijk lage bod op demper komt te vervallen ... gereedschapsetje handelen we via mail wel af als het goed is.

Waarschijnlijk komt de mail van "onbekenden" weer ergens in de spamfolder(s) terecht :+

beste
heb je ook het bestuurders zadeltje te koop ?
wat is je prijs
groeten dirk

Als TS zo'n ding niet heeft liggen (staat niet op de foto's) dan heb ik eventueel nog wél zo'n ding liggen (nieuw) ..... Maar graag pas op reageren als TS meld dat hij 't niet in de verkoop heeft.
 
Laatst bewerkt:
Wat vraag je voor het kuipframe met daarbij het kunststof luchtinlaatdeel?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan